آخرین اخبار

26. مرداد 1398 - 13:57   |   کد مطلب: 9109
جاده دهدشت – طولیان یکی از جاده های شهرستان کهگیلویه است که همواره مورد توجه و نقد رسانه های محلی و خبرگزاری ها بوده است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ محرومیت زیر ساخت های جاده های کهگیلویه انگار تمامی ندارد و شهروندان این شهرستان به فراموشی سپرده شده اند. چرا که باید برای کمترین نیازهای منطقی و انسانی جان دهند تا مسئولان فکری برای برطرف کردن مشکلات کنند.

 

همان طور که می دانید قرار دادن و نصب تابلو مسیرنما و علائم راهنمایی و رانندگی مناسب و راهنمایی مسافران، آسان ترین راه حفظ جان انسان ها و یا دستکم نجات آنها از آشفتگی است اما متاسفانه علائم جاده ای در جاده های کهگیلویه حال ناخوشی دارند.

 

نصب چند تابلوی مسیرنما و علائم راهنمایی و رانندگی خیلی راحت تر از احداث جاده است و قرارداد جاده های شهرستان کهگیلویه با هزینه های هنگفت بسته  می شود  و از طرفی عدم نظارت بر اجرای آن ها و عدم نصب علائم رانندگی مشکل آفرین شده است؛ در واقع تمام زحمات جمعی از متخصصان و کارکنان از بین می رود و از پیامدهای این غفلت نیز خسارات جانی و مالی خواهد بود.

 

جاده دهدشت – طولیان یکی از جاده های شهرستان کهگیلویه است که همواره مورد توجه و نقد رسانه های محلی و خبرگزاری ها بوده است.

این جاده که به خاطر نیمه کاره ماندن پروژه تعریض و تعویض آسفالت آن چند سالی است به حال خود رها شده است هر روزه دست خوش تصادف و مرگ و میر شهروندان کهگیلویه ای است.

 

عرض کم جاده، نبود علائم راهنمایی و رانندگی، عدم وجود خط سفید در حاشیه آسفالت، نبود شانه مناسب و مواردی از این دست از جمله نواقص این جاده فرسوده است که شبانگاه که هوا تاریک است حساسیت و اهمیت بیشتری دارند و  به  خاطر همین نواقص این جاده پس از جاده سوق _دهدشت دومین جاده قاتل شهرستان کهگیلویه و حتی استان کهگیلویه و بویر احمد تبدیل شده است.

 

نقد و بررسی اینگونه معظلات که مشخص ، مبرهن و بر کسی پوشیده نیستند رسالت هر رسانه ای باید باشد و در انتشار اینگونه مطالبات مردمی قصد تخریب هیچ اداره یا مسئولی وجود ندارد و مسئولان باید مشکلاتی که به سمت معظل پیش می روند را در اسرع وقت حل نمایند چرا که نوشدارو پس از مرگ سهراب به کار نیاید.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک