آخرین اخبار

13. مرداد 1398 - 12:51   |   کد مطلب: 9083
ین تمرینات با حضور ۲۰ بازیکنان هم استانی تیم فوتبال تام کهگیلویه آغاز شد که این نفرات در فصل قبل سابقه بازی در تیم های لیگ دوم و سوم کشور را در کارنامه دارند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ تمرینات تیم فوتبال تام کهگیلویه زیر نظر مربیان این باشگاه رسما  آغاز شد.

 
این تمرینات با حضور ۲۰ بازیکنان هم استانی تیم فوتبال تام کهگیلویه  آغاز شد که این نفرات در فصل قبل سابقه بازی در تیم های لیگ دوم و سوم کشور  را در کارنامه دارند.
 
طی روزهای آتی بازیکنان جدید تیم فوتبال تام کهگیلویه و همچنین بازیکنان فصل قبل که قرارداد خود را با تیم تمدید کرده اند به این تمرینات اضافه خواهند شد و در ادامه این تمرینات کار تست گیری عمومی نیز انجام خواهد گرفت تا با پیگیری برنامه های کادر فنی، تمرینات تیم تام در روزهای پیش رو هرچه کامل تر به کار خود ادامه دهد.
 
کار مذاکرات با بازیکنان جدید و تمدید قرارداد با بازیکنان فصل قبل که مد نظر کادر فنی تیم فوتبال تام کهگیلویه قرار داشتند با قدرت و دقت تمام طی روزهای گذشته انجام گرفته است که بازیکنان جذب شده در روزهای آتی به تمرینات اضافه خواهند شد.
 
روند جذب و تمدید بازیکنان این فصل تام همچنان ادامه خواهد داشت، تام عصر فردا راس ۱۸ در یک دیدار تدارکاتی به مصاف منتخب گچساران خواهد رفت.
 
 
 
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک