آخرین اخبار

23. تير 1398 - 14:13   |   کد مطلب: 9044
در بخش دیشموک هر از چندگاهی شاهد خودکشی دختران جوان هستیم و مهمترین کاری که در این زمینه صورت میگیرد تاسفی است که آن هم به این دلیل که هزینه زمانی و مالی ندارد از سوی مسئولان ابراز می شود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ مشکلات اقتصادی و معیشتی در بسیاری از کشورهای  دنیا وجود دارد و این مشکلات، در کشور ایران، استان کهگیلویه و بویر احمد و شهرستان کهگیلویه نیز وجود دارد.

 

به عقیده کارشناسان حوزه اجتماعی،مسائل و مشکلات اقتصادی در بروز برخی از مشکلات از جمله طلاق، خود کشی و بیکاری بی تاثیر نبوده و در بسیاری از موارد نیز تاثیر و دلیل اصلی بروز چنین معضلاتی کاهش کیفیت معیشت و شرایط نامناسب اقتصادی است.

 

شهرستان کهگیلویه نیز با توجه به محرومیت های موجود با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند. در بخش دیشموک هر از چندگاهی  شاهد خودکشی  دختران جوان هستیم و مهمترین کاری که در این زمینه صورت میگیرد تاسفی است که آن هم به این دلیل که هزینه زمانی و مالی ندارد از سوی مسئولان ابراز می شود.

 

در حالی که شهرستان کهگیلویه با اینگونه مشکلات دست و پنجه نرم می کند سازمان های مهم شهرستان از جمله بخش بانوان فرمانداری تمرکز خود را بر روی دوچرخه سواری بانوان گذاشته است.

 

در همین زمینه پایگاه خبری کهگیلویه با مردم دهدشت گفت و گویی را انجام داده که در ادامه آمده است:

 

یکی از شهروندان دهدشتی در گفت و گو با کهگیلویه گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و شهرستان  و اینکه مردم در مضیقه هستند بهتر است که اولویت شهرستان مسائل اقتصادی باشد و مسائل ورزش بانوان و دوچرخه سواری در اولویت های بعدی قرار گیرد.

 

یکی دیگر از شهروندان دهدشتی گفت: با توجه به اینکه ورزش برای عموم مردم امر لازم و ضروری است اما باید اول مسائل و مشکلات مهمتر حل و فصل شوند و بعد از آن به مسائل محاوره ای دیگر پرداخته شود.

 

یکی از بانوان دهدشتی که در تیم لیگ برتری فوتسال بانوان عضویت دارد گفت: مسئله ورزش و مخصوصا ورزش بانوان نیز امر مهمی است که باید مثل ورزش آقایان مورد توجه قرار گیرد اما در شهرستانی که بعضی از معضلات اجتماعی از جمله خودکشی  و طلاق از حد خود گذشته و نگران کننده شده بهتر است که در ایتدا اینگونه مشکلات حل شوند و پس از آن به مسائل دیگر پرداخت.

 

با این وجود و مسائلی که مطرح شد مردم خود میتوانند در این زمینه بیشتر تفکر کرده و نتیجه گیری کنند.

 

در ادامه فیلم این مصاحبه آمده است، با انتخاب لینک آبی این فیلم راببینید؛

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک