آخرین اخبار

14. تير 1398 - 0:55   |   کد مطلب: 9030
جلسه هماهنگی و‌تعامل سه جانبه دادستانی، انتظامی و بسیج شهرستان کهگیلویه با حضور فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه، معاون فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی،دادستان شهرستان و جمعی از اعضاء کادر سپاه و نیروی انتظامی در محل سالن مدافعان حرم کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛جلسه هماهنگی و‌تعامل سه جانبه دادستانی، انتظامی و بسیج شهرستان کهگیلویه با حضور فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه، معاون فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی،دادستان شهرستان و جمعی از اعضاء کادر سپاه و نیروی انتظامی در محل سالن مدافعان حرم کهگیلویه برگزار شد.

 

 

سرهنگ سید حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت کهگیلویه در ابتدای این جلسه گفت: امنیت زمانی در بین مردم به کمال می رسد که خود مردم برای کسب این امنیت تلاش کنند با مردمی کردن امنیت و بهره گیری از حضور بسیجیان شاهد ارتقاء امنیت و آرامش مردم در محله ها خواهیم بود همانطور که تا کنون نیز این جشن ها فعالیت های زیادی را جهت تأمین امنیت در شهرستان انجام دادند. همچنین در گشت های محله محور بسیجیان به صورت پیاده و سواره در جهت تامین و حفظ امنیت شهر ها و محله ها تلاش می کنند.

 

 

سید حمزه محقق زاده گفت: هماهنگی ها و تعاملی از گذشته  در سطح کلانتری ها و پایگاه های تابعه و حوزه های مقاومت وجود داشته و در همین راستا  برنامه ریزی ها و جلساتی برگزار شده است که در این جلسه هدف شناخت بخشی از موضوعات مختلف در مورد این گشت ها خواهد بود.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی از بدو تشکیل مورد کید دشمنان اسلام و در رأس آن ها  آمریکای جنایتکار قرار داشته و با دسیسه های صهیونیست جهانی و همراهی بسیاری از کشورهای خود فروخته منطقه خاورمیانه از جمله عربستان سعودی بوده است.

وی افزود: نیروهای نظامی وانتظامی نیز در کل کشور بدون خستگی و با تلاش فراوان در جهت خنثی کردن دسیسه های دشمنان تلاش می کنند و در شهرستان مکهگیلویه نیز از هیچ کوششی فروگزار نخواهیم کرد.

 

سرهنگ محقق زاده با اشاره به برگزاری گشت های محله محور گفت: این گشت ها در شهرستان کهگیلویه اجرا شد که دستاوردهایی مختلفی برای امنیت شهرستان داشته است که به بخشی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

دستگیری سارقین و تحویل آنها به نیروی انتظامی دستگیری ساقیان مواد مخدر و تحویل آنها به نیروی انتظامی دستگیری ساقیان مشروبات الکلی و تحویل آنها به نیروی انتظامی دستگیری سارقین وسایل نقلیه دستگیری سارقان کابل های برق در بخش‌های دیشموک و قلعه رئیسی از جمله بخشی از دستاورد های گشت های محله محور در شهرستان کهگیلویه بوده است.

 

فرشید روشندل  دادستان کهگیلویه گفت:همه نیروهای مسلح، سپاه ، ارتش، نیروی انتظامی و اطلاعات  اینها در حالی که بنده و امثال بنده در جای جای این سامان در شبانه روز در حال استراحت هستیم آن ها چشمان بیداری دارند و از ما و از مرزهای ما چه در داخل و چه در خارج  حفاظت و حراست می کنند.

وی با اشاره به اقدام اخیر وزارت اطلاعات کشور گفت: جای تقدیر و سپاس دارد که در روزهای اخیر و ماه‌های اخیر شبکه های جاسوسی آمریکایی را شناسایی و آن را زیر نظر داشته و توانستند این سرویس مخوف جاسوسی را شناسایی و در این زمینه نیز کمک بسیار زیادی به کشورهای دوست و همسایه کردند.

فرشید روشندل گفت: تعامل و همکاری و رفاقت و دوستی که در سطح شهرستان ودر بین اعضای شورای تامین وجود دارد جای  تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم که این تعامل ها، رفاقت ها و صمیمیت ها همیشه وجود داشته باشد.

 

 

وی تصریح کرد: این حکایت از اهمیت بالای موضوع جلسه دارد که فرمانده نیروی انتظامی کشور دادستان کل کشور رئیس بسیج مستضعفین کشور جلسه بگذارند و یک تفاهم نامه ای با این متن تنظیم می‌کنند. این حکایت از این دارد که لازم و بسیار ضروری بوده تشکیل چنین جلسه برنامه‌ ، اندیشه‌ای و چنین نهادی لازم و ضروری بوده.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک