آخرین اخبار

27. خرداد 1398 - 13:51   |   کد مطلب: 9007
سید حجت الله تقوی گفت: دو پیمانکار جهت تحویل گرفتن 200تن قیر از شرکت نفت مشخص و به شرکت نفت معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ یکی از مهمترین مناظر شهری که باید به آن توجه ویژه ای داشت آسفالت مناسب و یک دست خیابان هاست تا شهروندان در محیطی امن همراه آسایش خیال و راحتی با عبور از خیابان ها به کارهای روزمره زندگی خود بپردازند.

خدمات شهری یک امرضروری است که باید در جهت رفاه حال جامعه  و کمک به حل مسائل و مشکلات عمومی آن ها مورد توجه قرارگیرد. یکی از مهمترین این خدمات خیابان ها و کوچه های شهرهاست که این خیابان ها باید بتوانند امنیت و آسایش شهروندان را در بر داشته باشند.

در همین زمینه سید حجت الله تقوی معاون شهردار دهدشت در گفت و گو با خبرنگار کهگیلویه گفت: دو پیمانکار جهت تحویل گرفتن 200تن قیر از شرکت نفت مشخص و به شرکت نفت معرفی شدند. این پیمانکاران باید سهمیه قیر مشخص شده را تحویل گرفته و عملیات اجرایی تولید آسفالت را انجام داده و جهت شروع عملیات به پیمانکاران اجرای آسفالت در خیابان ها تحویل دهند.

 

تقوی با اشاره به ضرورت اجرای آسفالت در برخی از خیابان های دهدشت گفت: با پیمانکار قبلی رایزنی لازم صورت گرفته تا مجددا وسایل و تجهیزات لازم را آماده کند تا در زمان تولید آسفالت عملیات اجرایی با سرعت صورت گیرد.و همچنین در حال پیگیری برای انتخاب پیمانکار اجرای آسفالت دیگری هستیم تا با سرعت بیشتر و در دو نقطه از شهر به صورت هم زمان آسفالت صورت گیرد.

وی افزود: آسفالت خیابان ها و معابر اصلی شهر در سطح وسیع و قابل توجهی صورت خواهد گرفت اما در ابتدا دو قسمت مهم شهر که از معابر مناسبی برخوردار نیستند آسفالت خواهد شد. یکی از این قسمت ها بافت فرسوده و قدیمی تر شهر خواهد بود و بخش دیگر خیابان کمربندی دهدشت خواهد بود که در مورد کمربندی روکش خواهد شد.

 

 
 
 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک