آخرین اخبار

19. خرداد 1398 - 13:45   |   کد مطلب: 8984
در گفت و گو با حجت الاسلام اندرزیان مطرح شد؛
کشور نیازمند مسئولانی معتقد به مقاومت برای حل مشکلات است
حجت الاسلام اندرزیان افزود: امروز کشور نیازمند مسئولانی معتقد به مقاومت با تشکیل هسته های مقاومت برای فتح سنگرهای کلیدی درگستره جهانی برای حلّ مشکلات،زمینه سازی اندیشه مهدویت وحکومت جهانی وی ومقابله جدی با زورگویان ومستکبران است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ با رجوع به بیانات بزگانی چون امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و اندیشمندانی چون شهید مطهری درطول تاریخ مقاومت در مقابل زورگویان جهان بهترین نسخه بشریت بوده و هست.

 

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود درمراسم گرامی داشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) در یکی از بخش های بیانات خود به مبحث مقاومت پرداخته و گفتند: مقاومت البتّه هزینه دارد، بدون هزینه نیست، امّا هزینه‌ی تسلیم در مقابل دشمن بیشتر است از هزینه‌ی مقاومت. وقتی شما در مقابل دشمن تسلیم میشوید، باید هزینه بدهید. رژیم پهلوی در مقابل آمریکا تسلیم بود -خیلی اوقات هم ناراحت بودند، ناراضی بودند امّا تسلیم بودند، میترسیدند- هم نفت میداد، هم پول میداد، هم باج میداد، هم توسری میخورد! امروز دولت سعودی هم همین جور است؛ هم پول میدهد، هم دلار میدهد، هم بر طبق خواست آمریکا موضع‌گیری میکند، هم توهین می‌شنود؛ به او میگویند «گاو شیرده»! هزینه‌ی سازش، هزینه‌ی تسلیم، هزینه‌ی عدم مقاومت، از هزینه‌ی مقاومت بمراتب بیشتر است؛ هزینه‌ی مادّی هم دارد، هزینه‌ی معنوی هم دارد.(۵) (خواهش میکنم توجّه کنید؛ ما حالا بحث «نبرد» را نمیکنیم، بحث «مقاومت» را میکنیم؛ بحث «نبرد» جداگانه است؛ من دارم ایستادگی و مقاومت و عقب‌نشینی نکردن را میگویم؛ درست توجّه کنید.)

 

این پایگاه خبری در همین زمینه گفت و گویی را با حجت الاسلام اندرزیان، استاد حوزه و دانشگاه ترتیب داده که در ادامه آمده است؛

 

حجت الاسلام اندرزیان در ابتدا با اشاره به اهمیت اتحاد و همدلی مسئولین با همدیگر وبا مردم گفت:  کسانی که درجمهوری اسلامی مسئولیت پذیرفته اند،موظّف اند برای پیشرفت وتعالی اسلام،همدل وهمراه ومتحد باشند(واعتصموابحبل الله جمیعاً ولا تفرقوا) لکن درصورت اختلاف آن تلبیس ابلیس است که جنگ هفتاد دو ملت را برای پر شدن جهنّم راه اندازی کرده است.

 

‏حجت الاسلام اندرزیان افزود: امروز کشور نیازمند مسئولانی معتقد به مقاومت با تشکیل هسته های مقاومت برای فتح سنگرهای کلیدی درگستره جهانی برای حلّ مشکلات،زمینه سازی اندیشه مهدویت وحکومت جهانی وی ومقابله جدی با زورگویان ومستکبران باالگو پذیری از آیه(اشدّاء علی الکفّار رحماء بینهم) است.

 

‏ وی با اشاره به توافق نامه برجام گفت: وای برکسانی که در مسئله برجام با رهبری موافق نبودند و برمواضع خود پافشاری کردند، نتیجه این پافشاری‌ها چه شد، رفتند و به چشم خود دیدند که نتیجه برجام کف بر روی آب شده است.آنهایی که برجام را تحمیل کرده و اعلام می کردند که رهبری موافق اند،حالا که محرز شد حضرت آقا اعتقادی به این برجام نداشته وتذکرات لازم را نیز به رئیس جمهور ووزیر خارجه داده اند،نسبت به آفتاب تابانی که(کقطع من اللیل مظلما) است چه خواهند گفت که شش سال وقت مملکت راتلف کردند.

 

وی ادامه داد: کسانی که تا دم از هرچیز می‌زنند حرف غرب را وسط می‌کشند بدانند غرب و کشورهای غربی اگر می‌توانند یک امام عرضه کنند، چرا نمی‌خواهید واقعیت کشور را بپذیرید و مدام سیستم حاکم بر ممالک غربی را مثال می‌زنید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک