آخرین اخبار

18. خرداد 1398 - 10:44   |   کد مطلب: 8981
پروژه های نیمه کاره یکی پس از دیگری روند فرسایشی خود را در کهگیلویه طی می کنند و کماکان مسئولیت کم کاری و رکود این پروژه ها را که هر کدام می تواند تاثیر بسیار زیادی بر اقتصاد و اشتغال در شهرستان کهگیلویه داشته باشد را کسی برعهده نمی گیرد و هرکدام از مسئولین دیری را مقصر میکنند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ پروژه های نیمه کاره یکی پس از دیگری روند فرسایشی خود را در کهگیلویه طی می کنند و کماکان مسئولیت کم کاری و رکود این پروژه ها را که هر کدام می تواند تاثیر بسیار زیادی  بر اقتصاد و اشتغال در شهرستان کهگیلویه  داشته باشد را کسی برعهده نمی گیرد و هرکدام از مسئولین دیری را مقصر میکنند.

 

این در حالی است که بسیاری از مسئولین در زمان کلید خوردن این طرح ها که بعضاً ملی محسوب می شوند با رویی کشاده و کلنگ به دست، طوری کلنگ به دست می ایستادند که عکس هایشان با کیفیت و ژست مناسب بیافتد اما اکنون که رکود طرح های مختلف در شهرستان کهگیلویه داد همه، مخصوصا جوانان را در آورده است همه مسئولیت را گردن دیگری می اندازند.

 

یکی از این طرح های نیمه کاره و راکد شهرستان کهگیلویه طرح سد آبریز است که با ساخت آن هزاران مترمربع از زمین های کشاورزی دهدشت غربی را پوشش می دهد و به مراتب می تواند آثار اقتصادی،اجتماعی وحتی فرهنگی بسیاری داشته باشد.

 

طبق آمار و اطلاعات مستند این سد قرار است به ارتفاع ۱۵۰ متر و به صورت R.C.C ساخته شود وهدف از اجرای این سد تامین مصرف آب شرب، کشاورزی و صنعت منطقه و همچنین احداث یک نیروگاه برق آبی ۱۶ مگاواتی است.این سد آب را با ۲ تونل ۶ کیلومتری و ۴ کیلومتری برای تامین آب کشاورزی به دشت‌های دهدشت و چرام منتقل می‌کند.

 

اما نکته قابل توجه در مورد طرح های نیمه کاره در استان کهگیلویه و بویر احمد و شهرستان کهگیلویه این است که مدیران این استان بیشتر سرگرم بازی های سیاسی و نقل و انتقالات در پست های مختلف مدیریتی هستند و کمتر زمان لازم برای پرداختن به اینگونه مشکلات  و پاسخگویی به مردم را دارند و گواه این ادعا استعفا ها و انتصاب هایی است که از ابتدای سال 98 بسیار به چشم خورده و بازی های سیاسی نیز در این امر بی تاثیر نیست.

 

امیدواریم که مدیران استان بیشتر از اینکه به فکر مسائل حاشیه ای هستند به فکر مردم و مسئولیتی باشند که آن را پذیرفته اند تا شاید مردم محروم استان کهگیلویه و بویر احمد تا حدودی رنگ رفاه را بچشند.

 

در ادامه تصاویری از کارگاه مرکزی سد آبریز در دهدشت آمده است؛

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک