آخرین اخبار

1. ارديبهشت 1398 - 12:54   |   کد مطلب: 8924
دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) تهران فارغ از هر چیزی دست به دست هم دادند و در روستای جاورده اقدام به فعالیت های جهادی کردند. این گروه 30 نفره از دانش آموختگان دانشگاه امام حسین(ع) مدت 10 روز در این روستا حضور داشتند و عمده فعالیت هایی که انجام دادند شامل فعالیت های عمرانی، فرهنگی، هنری، ورزشی و بود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ وقتی یکی عده جوان از دنیای مدرن امروز که بیشتر شبیه عصر یخ بندان آن هم از لحاظ دینی و معنوی است می باشد، به دورترین مناطق ومحروم ترین مناطق این مرز و بوم می روند.

این روزها که همه مردم در حال دسته و پنجه نرم کردن با اتفاقات بعضا عادی و در حال گذراندن روزمرگی خود هستند هستند جوانانی که فارغ از همه چیز آستین هایشان را بالا زدند و  کار و تلاش و کمک به محرومین جامعه را برگزیدند و در دور ترین نقاط کشور شروع به کمک به محروین کردند.

 

حرکت جهادی جوانان ناشی از تفکر دغدغه مند و مسئولیت محور آنها می باشد و بوسیله حرکتی دسته جمعی ناشی از این تفکر ، انتخاب اهداف بالاتری را بعنوان آرمان اصلی انسان از کار و تلاش براب خود مسیری ساخته و به مردم نیز معرفی کنند و روح اسلام و تفکر اسلامی را که کار را نیز همانند جهاد در راه خدا معرفی کرده است ، زنده کرده و به مردم معرفی نماید تا به این وسیله از انحراف احتمالی خود و جامعه اش جلوگیری نماید.

 

دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) تهران فارغ از هر چیزی دست به دست هم دادند و در روستای جاورده اقدام به فعالیت های جهادی کردند.

این گروه 30 نفره از دانش آموختگان دانشگاه امام حسین(ع)  مدت 10 روز در این روستا حضور داشتند و عمده فعالیت هایی که انجام دادند شامل فعالیت های عمرانی، فرهنگی، هنری، ورزشی و بود.

 

از نکات جالب و قابل توجه در مورد فعالیت عمرانی این گروه این بود که  در مت 10 روز کار پی کنی و شبکه گذاری 10 منزل و بتن ریزی و پی کف 5 منزل انجام شده که در نوع خود قابل توجه بود.

 

امیدواریم که مدیران بحران زده استان کهگیلویه و بویر احمد نیز از این جوانان درس جهادی یاد بگیرند، این جوانان ازمسافت  1000 کیلومتری به کمک مردم محروم چاروسا آمدند اما برخی مسئولین ما در استان و شهرستان خسته یک تماس برای کمک به مردم محروم استان خود هستند. مدیریت پشت میزی کاری را پیش نخواهد برد و این مدیریت جهادی است که میتواند هرمحرومیت، مشکل و بحرانی را پشت سر قرار دهد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک