آخرین اخبار

27. اسفند 1393 - 15:19   |   کد مطلب: 886
امام جمعه دیشموک گفت: برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی باید از روی قاطعیت، صلابت و قانون‌مداری باشد.
برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی باید از روی قاطعیت، صلابت و قانون‌مداری باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه دیشموک عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی کهگیلویه ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی و بخصوص مفسدان دانه‌درشت درسالهای اخیر، اظهار کرد: قوه قضائیه در برخورد با مفسدن اقتصادی نشان می‌دهد که بی‌طرف بوده و برخورد جدی و قاطع با این‌گونه پرونده‌ها را در هرجا و هر کجا لازم می‌داند.

 

وی با بیان اینکه یکی از اهداف بلند حضرت امام خمینی (ره) از تشکیل و تاسیس انقلاب اسلامی، مبارزه با فساد و افراد فاسد بود، افزود: بدون شک مردم حامیان اصلی و بزرگ دستگاه قضا خواهند بود و از این برخورد صریح و قاطع شادمان خواهند بود.

 

 

وی در ادامه بیان کرد: دلسوزان انقلاب اسلامی هم انتظارشان از قوه قضائيه همين صلابت، قاطعيت و برخورد بي‌طرفانه و يكسان دستگاه قضا با اين افراد است.

 

اين مسئول تصريح كرد: برخورد قوه قضائيه با مفاسد اقتصادي از جمله مفسدان دانه‌درشت نشان دهنده اين است كه در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كه حاصل خون پاك هزاران شهيد گلگون كفن است، اينكه مفسدي مسئول يا فرزند مسئول و يا فردي عادي باشد فرقي ندارد و با همه خطاكاران به صورت يكسان و برابر برخورد خواهد كرد و همه در برابر قانون و عدالت از يك نگاه بررسي خواهند شد.

 

امام جمعه ديشموك بيان كرد: در سالهاي گذشته نمونه‌هاي زيادي از پرونده‌هاي مقاصد اقتصادي وجود داشت كه از سوي قوه قضائيه بررسي و راي صدور حكم محكوميت آنها صادر گرديد.

 

وي خاطر نشان كرد: مورد پرونده جاري اخير(م-ه) اين مفسد اقتصادي دانه‌درشت هم كه از سوي قوه قضائيه در حال بررسي و رسيدگي است كه انشاءالله از سوي دستگاه قضا اين پرونده هم مثل گذشته  و ساير مفسدان با قاطعيت، صلابت و دقت كافي برخوردار باشد تا آنها نتوانند از روزنه‌هايي استفاده كنند براي اينكه مصونيت قضايي پيداكنند.

 

محمودي‌اصل تاكيد كرد: در پرونده مفسد( م-ه) هم كه بحث جزاي نقدي، انفصال از خدمت و حبس مشخص است و انشاءالله در روزهاي آتي شاهد اين باشيم كه قوه قضائيه بدون واهمه و بدون تاثرپذيري از نفوذي‌هاي خواص، با اين مفسد دانه‌درشت اقتصادي برخورد قاطع داشته باشد و آن را به آن چيزي كه حقش هست برساند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک