آخرین اخبار

3. بهمن 1397 - 13:18   |   کد مطلب: 8827
امروزه توجه به سیمای شهری یکی از مهمترین مباحثی است که در نظام ساختارشهری از اهمیت خاصی برخوردار است ولی این روزها دیوار ساختمان فرمانداری کهگیلویه بیشتر به تابلوی نصب اگهی های ترحیم و تبلیغاتی تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، برخی خیابان ها و معابرشهر دهدشت  به خاطر وجود اعلامیه ها و پوسترهای مختلف وجهه زشتی به خود گرفته است، به نحوی که این وضعیت بارها مورد انتقاد مردم و برخی رسانه ها قرار گرفته است.

 

 
 
به غیر از خیابان های شهر،دیوارهای فرمانداری شهرستان کهگیلویه نیز به یک تابلوی عظیم برای نصب پوسترها و اعلامیه های مختلف تبدیل شده که برای شهرستان کهگیلویه مایه ی تاسف است. ناگفته نماند که در همین مکان  تابلوهایی جهت نصب این گونه اعلامیه ها قرار داده شده است ولی شاید به دلیل مشخص نبودن این تابلوها این مکان به شکل فعلی درآمده است.
 
 
این شرایط نیز در سطح شهر بسیار مشاهده شده اما بازهم شاهد نصب پوستر و اعلامیه های بسیار زیادی در مناطق مختلف هستیم که صورت خوشی را برای شهر به نمایش نمی گذارد.
با چرخی در خیابان اصلی شهر متوجه درختان، دیوارها و تابلوها و حتی تیرها و ترانس های برق و مخابرات می شوید که زیر اعلامیه ها و پوسترهای تبلیغاتی گم شده اند و به خیابان اصلی این شهر به ویژه چهارراه ها شمایل زشتی بخشیده اند. 
 
 
 
 
 
از دیگر عیوب چسباندن پوسترهای تبلیغاتی و اعلامیه های فوت پراکنده و در هم ریخته علاوه بر لطمه زدن به کیفیت فضای بصری شهر، این است که بسیاری از این اعلامیه ها و پوسترها مورد توجه رهگذران قرار نگرفته و ناخوانده باقی می مانند.
 
 
 
این وضعیت به گونه ای است که گاه پیش می آید که اعلامیه ای سال ها بر سینه دیواری جاخوش کرده و دستی به کندن و پاک کردن جایش دراز نمی شود.
 
 
 
 

 

 

 

امیدواریم که شهرداری و متولیان امر در مورد پاکسازی و همچنین فرهنگ سازی مانع از نصب پوسترها شوند و می توان با نصب تابلوهای اعلانات در سطح شهر بخشی از این مشکل را برطرف کرد.
 
 
در ادامه تصاویر مربوط آمده است؛
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک