آخرین اخبار

2. دى 1396 - 12:11   |   کد مطلب: 8630
عليداد حافظي نفر ششم و علي البدل شوراي شهر ديشموك بعد از انتحاب اقبال اكبري براي شهرداري؛ به شوراي شهر پيوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کهگیلویه       عليداد حافظي نفر ششم و علي البدل شوراي شهر ديشموك بعد از انتحاب اقبال اكبري براي شهرداري؛ به شوراي شهر پيوست.

آقاي حافظي در اين جلسه ضمن يادكردن سوگند؛ به ايراد سخن پرداخته است.

وي با بيان اينكه؛ امام(ره) با انقلاب اسلامي دنيا را متحول كرده است، گفت: اگر امروز در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دموكراسي وجود دارد؛ از بركات انقلاب امام راحل مي باشد.

حافظي اضافه كرد:‌ خوشحالم در شورايي كه متشكل از مالكين و فرهنگيان پرتلاش و پيگير و همچنين جواني پر انرژي مي باشد؛هستم.

وي با اشاره به اينكه؛ اميدورام امانت دار خوبي براي مردم بوده، تصريح كرد:‌ ان شاء الله خادمي شايسته براي مردم  شهر ديشموك باشيم.

عضو شوراي شهر ديشموك بيان كرد: اميدوارم كه شورايي باشيم كه هيچ چيزي را براي خود نخواسته و همه چيز را براي مردم و ارتقاي درجه شهر و رفاه شهر؛ بخواهيم.

وي تاكيد كرد: ان شاء الله شورايي باشيم كه هيچ مطامع شخصي نداشته و فقط دنبال عزت و سربلندي شهر و شهروندان باشيم.

حافظي با بيان اينكه؛ چشم انداز ما براي شهر ديشموك؛ بايد زيبا باشد، گفت:  در تلاش رفع محروميت ها بخوبي عمل كرده تا مردم به نيكي از ما ياد كنند.

وي گفت: شورا بايد با تفاهم و همدلي به دور از " منيت" با اتحاد پيش بسوي ساختن شهري زيبا حركت كنيم.

اميريان بخشدار ديشموك در اين آئين با بيان اينكه؛  آقاي حافظي" نفس تازه و اميدي نو در شورا خواهد بود، افزود: اميدواريم اين عضو جديد بتواند بخوبي در شورا نقش تاثيرگذار ايفا كند.

وي بيان كرد: با توجه به اينكه آقاي حافظي هم تحصيلات عاليه و بلكه تجربه كاري دارد، از خيلي جهات به موفقيت اين شورا كمك مي كند.

اميريان تصريح كرد: افراد وزين و متين در جهت حل مشكلات براي شورا كمك رسان خواهند بود.

وي اذعان كرد: شوراي شهر در اين مدت كوتاه در جهت حل مشكلات مردم موفق بوده و ان شاء الله اين روند استمرار داشته باشد.

اميريان به اشاره بحث هاي پيرامون گلايه شورا از انتقادات بينا عضو شوراي شهر، گفت: بينا حرف حق و خواسته مردم را ذكر مي كند و اعضاي شورا و همه ما بايد از اين انتقادات بهره لازم و كافي را ببريم.

قاسم جعفري رئيس شوراي شهر ديشموك هم در اين جلسه گفت: با ورود آقاي حافظي به شورا، باب تازه اي باز خواهد شد.

رئيس شوراي شهر ديشموك ضمن عذرخواهي به دليل وجود مشكلات شخصي و عدم حضور در توديع و معارفه شهردار ديشموك، بيان كرد:  در جهت حل بحران جايگاه زباله موفق بوديم و همچنين در سفري كه به تهران داشتيم، مسئله آب شرب هم در حال حل شدن است.

جعفري ضمن قدرداني از دكتر قيصري، دكتر اخترشناس و آقاي نيكبخت در جهت حل مشكلات منطقه و همكاري با شورا، گفت: رسانه خبر ديشموك با پيگيري پرتلاش خود در جهت حل مشكلات كمك شاياني مي كند.

صاحب مجاوند عضو ديگر شوراي شهر هم گفت:‌انتظار مي رود با ورود آقاي حافظي به مجموعه شورا، اعضا با همدلي و تفاهم در جهت حل مشكلات مردم كوشا باشيم.

مجاوند، به انتقادات تند آقاي بينا عضو جوان و فعال اشاره داشت و اظهار كرد: به كمك و همت آقاي بينا جهت رفع مشكلات نيازمنديم و اميدواريم كه در اين راستا كمك و تفاهم ويژه داشته باشيم.

سلمان بينا عضو جوان شوراي شهر ديشموك در اين آئين به برخي مشكلات و معارضات مردمي اشاره كرد و گفت: اورژانس 115 بايد در شهر مستقر شود، درمانگاه درشان مردم نيست و مردم بيمارستان مي خواهند، معارضات مردمي با همت شورا بايد در اسرع وقت حل شود.

بينا بيان كرد:  وضعيت آب شرب كه در خروجي شهر ديشموك به هدر مي رود؛ ساماندهي شود.

وي به برداشت آب از محله" كوي خليج فارس" سربلقات اشاره كرد و خواستار پلمپ چاه آب شد.

بينا بيان كرد: برداشت آب از اين چاه منجر به خالي شدن سفره زيرزميني شده و باعث نشست زمين و ايجاد مشكل مي شود.

انتهاي پيام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک