آخرین اخبار

25. مهر 1396 - 14:09   |   کد مطلب: 8461
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه یکی از معضلات اصلی کهگیلویه و بویراحمد را مسائل قومی و قبیله‌ای است افزود: توسعه این استان در گرو تلاش جهادی مسئولان است

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه باحضور استاندار استان و هیات همراه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشسن با اشاره به مشکلات اقتصادی و کاهش درآمد دولت، گفت: در این شرایط حساس همه باید به باید راهبرد اقتصاد مقام معظم رهبری پایبند بوده و آن را نقشه راه خود قرار دهیم.

احمدی سهم توسعه ملی را 30 درصد عنوان و تصریح کرد: علی رغم همه مشکلات، اما دولت کارهای اساسی خوبی انجام داده است.

وی بیان کرد: احساس رفاه توام با عزت مردم از اهداف اصلی دولت است و تا تلاش نکنیم هیچ گره‌ای باز نخواهد شد.

دهدشت

احمدی بابیان اینکه یکی از معضلات اصلی کهگیلویه و بویراحمد را مسائل قومی و قبیله‌ای است افزود: توسعه این استان در گرو تلاش جهادی مسئولان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر مدیریت راهبردی مسئولان این استان در اجرای طرح‌ها، گفت: همکاری نهادهای دولتی استان برای برون رفت از مشکلات باید در اولویت قرار گیرد.

احمدی با اشاره به محرومیت تاریخی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: باید با تدبیر علمی و عملی نسبت به رفع محرومیت‌ها اولویت بندی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد محرومیت‌های عمیق استان را ناشی از بی تدبیری مسئولان دانست و افزود: تزریق پول به تنهایی جوابگوی رفع مشکلات این استان نیست.

دهدشت

وی با اشاره به افزایش احساس مسئولیت بیشتر مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در مدیریت کاری، بیان کرد: مدیران استان باید شبانه روز دغدغه ارائه خدمت داشته باشند.

احمدی عنوان کرد: با توجه به محرومیت عمیق شهرستان کهگیلویه برای ارتقای شاخص‌های بودجه توجه ویژه‌ای به آن خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبارت ویژه‌ای برای ورودی دهدشت به چرام و دهدشت به سوق گذاشتیم، گفت: اعتبارات سفر ریاست جمهوری تا پایان سال جاری اختصاص می یابد.

وی خواستار جذب سرمایه گذار شد و افزود: منابع دولت نامحدود است و نمی توان برای توسعه فقط به دولت تکیه کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک