آخرین اخبار

18. مهر 1396 - 23:43   |   کد مطلب: 8434
اداره کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از فراخوان مسابقات مقدماتی المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان در سال ٩٦ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   اداره کل تامین اجتماعی استان در نظر دارد مسابقات مقدماتی المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان  را در دو حوزه خواهران و برادران به تفکیک در دو بخش کارگران بازنشسته و مستمری بگیر و همکاران بازنشسته و مستمری بگیر با هدف ارتقای سلامت جسمی و روحی آنان برگزار کند.

بر پایه این گزارش ، تمامی  بازنشستگان و مستمری بگیران ( بازنشسته ، ازکارافتاده کلی ، همسر بازمانده)اعم از زن و مرد زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی به شرط داشتن  45 سال سن به  بالا برای خواهران و 50 سال سن به بالا برای برادران و هم چنین دارا بودن سلامت کامل جسمی و آمادگی لازم ، مجاز به شرکت در مسابقات مقدماتی و  المپیادهای ورزشی سراسری خواهند بود.

اداره کل تامین اجتماعی استان از علاقه مندان دعوت کرد تا تاریخ 30 مهرماه 96 با مراجعه به کانون های بازنشستگی استان واقع در یاسوج ، گچساران و دهدشت نسبت به ارائه درخواست ثبت نام و شرکت در مسابقات مقدماتی اقدام کنند .

 

رشته های ورزشی خواهران شامل دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج و شنا و رشته های ورزشی برادران  و دارت ، تیراندازی با تفنگ بادی ، تنیس روی میز ، شطرنج ، شنا و فوتبال روی میز است.

 

این گزارش حاکی است : بازنشستگان و مستمری بگیران همکار سازمان تامین اجتماعی نیز باید به کانون بازنشستگی کارکنان تامین اجتماعی استان مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک