آخرین اخبار

11. مهر 1396 - 0:38   |   کد مطلب: 8412
باز تشکر ویژه داریم از نماینده فعال و مردمی شهرستان جناب سردار حاج عدل هاشمی پور در سنگر مجلس شورای اسلامی که با روحیه جهادی شب و روز در تلاشند تا گرد و غبار محرومیت را از چهره مردم محروم این منطقه بزدایند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   بعد از بازدید جمعیت هلال احمر از روستای ادرج و ارائه خدماتی چون اجرای پروژه حمایتی، ویزیت و داروی رایگان(کاروان سلامت) اهالی روستا، اهدای بسته های کمکی و پیگیری وضعیت خانه های مسکونی و آسیب پذیر اهالی این روستا با ارسال متنی که به این پایگاه خبری فرستاده شد از رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه و مهندس هاشمی پور نماینده شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

بسمه تعالی
باسلام بر معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی ره و سلام بر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و سلام بر جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در راس آن رئیس فهیم و با تدبیر این جمعیت جناب آقای رهبریان که در حقیقت مهمانان واقعی دل ما هستند.
همان سازمانی که با تلاش بی شائبه و شبانه روزی خویش در راستای نجات مال و جان انسانها، زیبنده ترین القاب معنوی را تحت عناوین فرشتگان نجات و دستان یاریگر خدا در روی زمین به خویش اختصاص دادند. شما آماده اید تا به عینه نشان دهید که براستی زمین از حجت خدا خالی نیست. ما اهالی روستای ادرج از توابع بخش چاروسا به هر انگیزه ای که همانا خدمت است و به سویمان پرکشیده اید از شما تشکر و قدردانی می نمائیم که این کاری ترجمان واقعی کار مولایمان علی ع است که شبانه کیسه ای بر دوش به درب خانه یتیمان و فقیران مراجعه و یاری می نمود لذا کسی که مهربانی می کارد حق شناسی درو میکند ما نیز شاکر و حق شناس پاداش حق شما خواهیم بود.

 

ادرج چاروسا

باز تشکر ویژه داریم از نماینده فعال و مردمی شهرستان جناب سردار حاج عدل هاشمی پور در سنگر مجلس شورای اسلامی که با روحیه جهادی شب و روز در تلاشند تا گرد و غبار محرومیت را از چهره مردم محروم این منطقه بزدایند.
در همین راستا با طرح چند مشکل اساسی در این روستا تقاضای رسیدگی عاجل داریم: ۱.عدم اشتغال جوانان این روستا، نبود کسب و کار پایدار باعث مصیبت بزرگ مهاجرت وترک زادگاهتان گردیده است. انتظار می رود با توجه ویژه به مسکن روستایی به ویژه تکمیل نواقصات اندک آنان شوق جوانان را برانگیزید تا روستا خالی از سکنه نگردد.
۲.هرچند راه ارتباطی این روستا تا مرکز منطقه و روستای همجوار اسفالت و کارهایی انجام گرفته ولی نبود پل به روی رودخانه و ورودی روستا به همان حال باقی مانده که این خود در فصل زمستان مشکلات عدیده ای را بوجود آورده است.
۳.مردم این روستا در فقر و محرومیت بسیار بدی بسر میبرند که ذکر نام آنها در این مکاتبه شاید خوب نباشد که انشالله به صورت محرمانه معرفی خواهند شد.
درضمن در همین خصوص از طرف دهیاری این روستا متعاقبا رونوشت به سازمان هلال احمر، نماینده محترم مجلس و دیگر ارگانهای خدمات رسان اطلاع داده خواهد شد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک