آخرین اخبار

3. مهر 1396 - 20:26   |   کد مطلب: 8395
شهردار دهدشت گفت: بدهکاری ۱۱میلیارد تومانی و تاخیر ۴ماهه در پرداخت حقوق ومزایای کارمندان شهرداری از جمله مشکلات شهرداری دهدشت است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، اسفندیار برخه شهردار جدید دهدشت در مراسم معارفه خود گفت : از فرماندار سخت کوش ومعاون ایشان و پدر معنوی شهر حاج اقای حسینی تشکر می کنم.

شهردار دهدشت با انتقاد از ورودی های نازیبا و عدم وجود فضای سبز و نبود امکانات رفاهی گفت : شهرداری دهدشت با مشکلات فراوانی همراه است.

برخه تصریح کرد: بدهکاری ۱۱میلیارد تومانی و تاخیر ۴ماهه در پرداخت حقوق ومزایای کارمندان شهرداری از جمله مشکلات شهرداری دهدشت است.

برخه در ادامه از انتخاب هفت چهره جوان و توانمند شورای پنجم به وسیله مردم به نیکی یاد کرده و افزود : امیدوارم با ساماندهی و خصوصا نصب تندیس های بزرگان علمی و دینی قدردان این بزرگان باشیم.

شهردار دهدشت گفت: باور دارم اعضای شورای اداری اجازه خواهند داد با طیب خاطر کار کنم وبه مردم شهر دهدشت قول می دهم با عبرت گرفتن از مشکلات گذشته و همکاری مسئولان به موفقیت های بزرگی خواهیم رسید.

وی افزود: تک روی دیگر بس است وادامه این راه ناسالم خیانت به مردم است وباعث افزایش بار گناهانمان خواهد بود.

برخه با بیان اینکه جهان امرور جهان فرهنگ است و اگر می خواهیم پیشرفت کنیم در همه زمینه ها باید کار فرهنگی کنیم گفت: رقابت تمام شد و وقت ، وقت تلاش وکوشش است و از برای توسعه دهدشت از همه کمک می خواهم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک