آخرین اخبار

7. شهريور 1396 - 22:56   |   کد مطلب: 8277
فرماندار كهگيلويه در حاشيه سفر به ديشموك با بيان اينكه، از حركت لاك پشتي پروژه هاي راضي نسيتيم، گفت: شوراي جديد شهر ديشموك مي توانند شهردار سابق را به عنوان سرپرستي تا انتخاب شهردار، برگزينند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   فرماندار كهگيلويه در حاشيه سفر به ديشموك با بيان اينكه، از حركت لاك پشتي پروژه هاي راضي نسيتيم، گفت: شوراي جديد شهر ديشموك مي توانند شهردار سابق را به عنوان سرپرستي تا انتخاب شهردار، برگزينند.

علي پوزش فرماندار كهگيلويه در حاشيه افتتاح پروژه هاي شهرداري ديشموك در گفت وگو با خبرنگاران با بيان اينكه، هفته دولت زمان خوبي است كه خدمات نظام و دولتمردان براي مردم تبيين و تشريح و اطلاع رساني شود، اظهار كرد: شهرداري ديشموك طي يكسال اخير پروژه هاي بسيار خوبي را كار كرد.

وي افزود: پروژه هاي افتتاح شده در هفته دولت براي شهر ديشموك از منابع مختلف داخلي و منابع دولت و منابع ملي به بهره برداري مي رسد.

پوزش با اشاره به طرح هاي افتتاح شده شهرداري ديشموك در هفته دولت از جمله  پارك 2200 متري، ورودي هاي شهر ديشموك، يادمان شهداي گمنام و بهسازي  زيرسازي و آسفالت معابر شهر  و المان شهداي ديشموك، گفت: براي  اين طرح ها بيش از دو ميليارد و دويست ميليون تومان اعتبار،هزينه شد.

فرماندار كهگيلويه گفت: علاوه بر اين پروژه ها، در سطح روستاهاي ديشموك كارهاي خوبي در حال انجام است.

پوزش به پروژه گازرساني از مهمترين طرح ها اشاره و گفت: طرح گازرساني در حال كار مي باشد و قريب 16 كيلومتر اول آن در بخش مركزي انجام  شد.

فرماندار كهگيلويه در پاسخ به اظهارات امام جمعه قلعه رئيسي در خصوص گازرساني به چاروسا و ديشموك؛ تشريح كرد: 16 كيلومتر اول گازرساني به حوزه چاروسا و ديشموك، بهره برداري شد.

وي با بيان اينكه در اين خط گازرساني بيش از 140 روستا پيش بيني شد، افزود: 108 روستا با دو شهر ديشموك و قلعه رئيسي در برنامه است.

پوزش گفت: قريب 60 ميليارد تومان براي اين طرح اعتبار نياز است.

فرماندار كهگيلويه اذعان كرد: روستاي درغك لوله گذاري شد و هم اكنون در سطح شهر ديشموك هم دستگاهها جهت لوله گذاري، مستقر شدند.

وي با بيان اينكه تا كنون براي 16كيلومتر و  فقط همين چند روستا بخش مركزي بيش از 11 ميليارد تومان هزينه شد، گفت: با اين وجود از اين وضع رضايت كامل نداريم  و با حضور مدير عامل گاز استان، خواستار افزايش تيم هاي اين خط شديم./

پوزش با اشاره به اينكه، با حركت لاك پشتي پروژه ها راضي نيستيم، گفت: هدف دولت خدمت به مردم است .

فرماندار كهگيلويه بيان كرد: با وجود كمبود مسائل مالي و اقتصادي، كماكان پروژها در سطح شهرستان فعال است.

وي ضمن قدرداني از خدمات شهردار ديشموك، گفت: از نظر بنده و با وجود مستندات و عملكرد صورت گرفته، شهردار ديشموك در بين شهرداري هاي كهگيلويه، عملكرد بهتري داشته است.

پوزش اضافه كرد:‌ كارنامه آقاي روشن خوب بود و اگر امكان داشته باشد اعضاي فعلي شورا روشن را براي سرپرستي شهرداري ديشموك برگزينند.

فرماندار كهگيلويه تصريح كرد: از شوراي جديد انتظار دارم بدون توجه به تعصبات به دليل اينكه ديشموك جاي كار دارد، نهايت تلاش خود را كنند.

پوزش خطاب به روشن شهردار ديشموك، گفت: علي ايحال اختيار انتخاب سرپرستي و حتي شهردار به عهده شورا مي باشد ولي مي توانند شما را به عنوان سرپرستي شهرداري انتخاب كرده تا شهردار را انتصاب كنند.

فرماندار كهگيلويه با بيان اينكه؛ شوراي قديم در برخي مسائل همكاري نداشتند، گفت: از شوراي جديد مي خواهم كه با اتحاد و همدلي در جهت حل مشكللات مردم، تمام تلاش خويش را به كار بگيرند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک