آخرین اخبار

7. شهريور 1396 - 23:05   |   کد مطلب: 8276
با حضور فرماندار كهگيلويه به مناسبت هفته دولت صورت گرفت:
افتتاح پروژه‌هاي شهرداري ديشموك با هزينه 2ميليارد ودويست‌ميليون‌تومان+تصاوير
المان يادبود شهداي در ميدان ورودي، پارك فضاي سبز، بازگشايي و زيرسازي جاده شهداي گمنام، و جدولگذاري و زيرسازي خيابن هاي شهر با اعتبار دو ميليارد و دويست ميليون تومان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،    المان يادبود شهداي در ميدان ورودي، پارك فضاي سبز، بازگشايي و زيرسازي جاده شهداي گمنام، و جدولگذاري و زيرسازي خيابن هاي شهر با اعتبار دو ميليارد و دويست ميليون تومان افتتاح شد.

 

علي پوزش فرماندار كهگيلويه در حاشيه افتتاح اين پروژه ها در گفت وگو با خبرنگاران با بيان اينكه، هفته دولت زمان خوبي است كه خدمات نظام و دولتمردان براي مردم تبيين و تشريح و اطلاع رساني شود، اظهار كرد: شهرداري ديشموك طي يكسال اخير پروژه هاي بسيار خوبي را كار كرد.

وي افزود: پروژه هاي افتتاح شده در هفته دولت براي شهر ديشموك از منابع مختلف داخلي و منابع دولت و منابع ملي به بهره برداري مي رسد.

پوزش با اشاره به طرح هاي افتتاح شده شهرداري ديشموك در هفته دولت از جمله  پارك 2200 متري، ورودي هاي شهر ديشموك، يادمان شهداي گمنام و بهسازي  زيرسازي و آسفالت معابر شهر  و المان شهداي ديشموك، گفت: براي  اين طرح ها بيش از دو ميليارد و دويست ميليون تومان اعتبار،هزينه شد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک