آخرین اخبار

5. شهريور 1396 - 12:51   |   کد مطلب: 8271
سخنگوی شورای شهر دهدشت به حواشی انتخاب شهردار دهدشت واکنش نشان داد و گفت: انتخاب شهردار دهدشت از دریچه دوستان سیاسی عبور نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، محمد حسین جمشیدی عضو شورای پنجم شهر دهدشت با ارسال پیام در شبکه های اجتماعی به حواشی انتخاب شهردار دهدشت واکنش نشان داد و افزود:  انتخاب شهردار دهدشت از دریچه دوستان سیاسی عبور نخواهد کرد.

سخنگوی شورای شهر دهدشت با بیان اینکه متاسفانه 70هزار جمعیت کهگیلویه هرکدام از دریچه ذهن خود به انتخاب شهردار نگاه می کند گفت: بدون شک از بین این 18 نفر معرفی شده کسی انتخاب خواهد شد که سابقه مدیریت شهری داشته باشد.

وی ادامه داد شهردای انتخاب خواهد شد که در ارائه برنامه موفق بوده باشد وتوانایی جذب بودجه برای شهرداری را داشته باشد.

جمشیدی ادامه داد: شهردار آینده دهدشت کسی خواهد بود که نگاهش نسبت به انتخاب مسئول واحدها و معاونین بر اساس نگاه شایسته سالاری و پاکدستی و بدور مسایل قومی و سیاسی باشد. 

 جمشیدی با اشاره به اینکه در حال تحویل گرفتن مخروبه ای از شهرداری هستیم افزود: در جلسه شورا بودیم نامه ای دستمال رسید که دو رقم از بدهی شهرداری یک میلیارد و 700میلیون بوده است.

 وی ادامه داد: تا چند روز آینده کل بدهی شهرداری را مشخص می کنیم و مردم را در جریان می ذاریم.

سخنگوی شورای شهر دهدشت خواستار فرصت 6ماهه برای ساماندهی وضعیت شورا و شهرداری دهدشت گفت: شهردار منتخب هر کس باشد اگر تغییرات ملموس و مناسب نبود آن موقع ما را مورد بدترین نقدها قرار بدهید.

جمشیدی گفت: به خاطر انتخاب نشدن شهردار مورد نظر خود شروع به انتقاد و تخریب و تحقیر شورا نکنید.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک