آخرین اخبار

1. شهريور 1396 - 10:45   |   کد مطلب: 8259
مسئول فضای مجازی رسانه بسیج دیشموک گفت: عدم نظارت والدین بر استفاده فرزندان بویژه کودکان از فضای مجازی یک معضل اساسی و خطر بسیار بزرگ است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه   جلسه هم اندیشی و تعامل مسئولین فضای مجازی حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک با حضور وحید آهنگ مدیر شباب و مسئول فضای مجازی رسانه بسیج، ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی فرمانده حوزه مقاومت بسیج و جمعی از اعضای شورا و فرماندهان پایگاهها، برگزار شد.

 

در این جلسه وحید آهنگ مسئول فضای مجازی حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی(ع) دیشموک به تشریح وضعیت عملکرد این واحد و همچنین مشکلات موجود پرداخته است.

آهنگ در این جلسه ضمن بررسی و ریشه یابی علل ضعف فعالیت برخی از پایگاه ها و حوزه ها در بحث فضای مجازی ، گفت: در دوره ای  از تاریخ هستیم که فضای مجازی گسترش یافته و در حال تسلط کامل بر همه افراد در تمام سنین جامعه می باشد.

مسئول فضای مجازی رسانه بسیج دیشموک، عدم نظارت والدین بر استفاده فرزندان بویژه کودکان از فضای مجازی را یک معضل اساسی و خطر بسیار بزرگ عنوان و خاطرنشان کرد: همه دستگاهها از جمله بسیج تلاش کنند تا جامعه از فضای مجازی در وقت آن و صحیح استفاده کنند.

آهنگ بیان کرد: از والدین خواهشندیم که در بحث استفاده فرزندان به ویژه کودکان خود از گوشی های تلفن همراه، خصوصا گوشی های اندروید و البته فضای مجازی حتما پیگیری بوده و نظارت داشته باشند.

 

آهنگ با اشاره به برنامه هایی رایج در جامعه از جمله تلگرام و واتساپ و مضر بودن آنها به دلیل منفی استفاده کردن، گفت: نرم افزار سروش یک برنامه کاملا امنیتی و سالم است که باید سعی کنیم آن را در بین مردم و اجتماع گسترش دهیم.

ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی فرمانده بسیج دیشموک هم در این نشست به مسائل پیرامون فضای مجازی پرداخته است و خاطرنشان کرد: سعی کنیم با امر به معروف و نهی از منکر افراد را به استفاده صحیح از فضای مجازی تشویق کنیم.

وی، برنامه سروش را نرم افزار بسیار خوبی برای استفاده برای فضای مجازی عنوان و گفت: تلاش شود تا روز به روز از جامعه آماری استفاده کننده از این نرم افزار را افزایش دهیم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک