آخرین اخبار

26. مرداد 1396 - 1:08   |   کد مطلب: 8239
فرماندار كهگيلويه در نشست با اعضاي شوراي شهرهاي كهگيلويه گفت: : انتظار می رود که اعضای شورای اسلامی شهر با تعامل و هماهنگی فردی توانمند را به عنوان شهردار انتخاب نمایند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  فرماندار كهگيلويه در نشست با اعضاي شوراي شهرهاي كهگيلويه گفت: : انتظار می رود که اعضای شورای اسلامی شهر با تعامل و هماهنگی فردی توانمند را به عنوان شهردار انتخاب نمایند.

 

فرماندار کهگیلویه  در نشست اعضاي شوراي شهرهاي كهگيلويه كه با حضور مديركل سياسي انتخابات استان برگزار شد، گفت : اعتماد مردم به مسئولان وخدمتگزاران نظام، وظیفه ما را در قبال آنها دو چندان کرده و این ارتباط و تعامل سازنده مسئولان با مردم ، عامل پیشرفت و ارتقاء شهرستان است و ما را در اجرای هر چه بهتر طرح های عمرانی وفرهنگی همراهی خواهد کرد.

 

علی پوزش انتخاب شهردار را یکی از وظایف اساسی اعضای شورای شهر دانست و گفت: انتظار می رود که اعضای شورای اسلامی شهر با تعامل و هماهنگی فردی توانمند را به عنوان شهردار انتخاب نمایند که بتوانند جواب اعتماد مردم را جلب و در جهت عمران و آبادانی شهر کوشا باشند .

در ادامه معاون فرماندار کهگیلویه در اين نشست هم اظهار كرد: ناکارآمدی شورای اسلامی دور چهارم در شهر دهدشت به خاطر اختلافات نبوده  زیرا تمامی مصوبات جلسات آنها با حضور حداکثری اعضا به تصویب می رسید .

اسلام خسروی داشتن نگاه عمرانی به شهر را یکی دیگر از خصیصه های مهم شورای اسلامی شهر دانست و اظهار داشت  که یکی از وظایف شوراها نظارت بر عملکرد شهرداری است و یکی از مهمترین وظایف شهرداری زیباسازی شهرمی باشد.

خسروی دخالت امور سیاسی در امور اجتماعی را امری طبیعی دانست و گفت: مجموعه عوامل دولتی بر اساس اعتماد به رأی مردم دخالتی در انتخاب شهردار نخواهند نمود ولی انتظار می رود  که شهردار منتخب شورا به مدیریت شهروند محور باور داشته باشد و سازمان اداره شهردارى را با این باور ساماندهى کند و شهر را در چارچوب خواسته هاى مردم مدیریت نماید.

در ابتدای این نشت اعضای شورای شهر ضمن معرفی خویش به بیان نقطه نظرات خود در مورد مسائل ومشکلات و مدیرت شهری پرداختند که در انتهای جلسه توسط مسئولین مربوطه جوابهایی داده شد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک