آخرین اخبار

23. مرداد 1396 - 16:46   |   کد مطلب: 8234
دهمین نشست هم اندیشی و سومین همایش استانی انجمن هم اندیشی فرهیختگان و دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد در شهریور ماه امسال در سالن اجتماعات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   دهمین نشست هم اندیشی و سومین همایش استانی انجمن هم اندیشی فرهیختگان و دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد در شهریور ماه امسال در سالن اجتماعات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار می گردد.

” سید فرزاد نجات نیا دبیر انجمن با اشاره به اینکه اعضای انجمن تاکنون جلسات خوب و مفیدی را در تهران و استان با فعالان بخش اقتصادی، استانداری، سازمان برنامه و بودجه، سازمان شهرداریهای وزارت کشور، صندوق کار آفرینی امید کشور و مقامات لشکری(معاون نیروهای مسلح – جهت اردوی جهادی) تشکیل داده اند، خاطر نشان کرد: در راستای ارج نهادن به منویات رهبر فرزانه انقلاب در سال اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال و سلسله نشست های هم اندیشی فرهیختگان استان، با رویکرد ایجاد فضای کسب و کار و اشتغال جوانان و تجلیل از ایده های برتر دانشجویی، کارآفرینان جوان، رتبه های برتر کنکور سراسری و جهادگران اردوهای جهادی در شهریور ماه در سالن اجتماعات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار می شود.

وی افزود: این همایش باحضور حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی و در راستای ایفای نقش نخبگان هم استانی فارغ از گرایشات سیاسی با ایجاد همدلی و هم افزائی متناسب با نیاز ها و اولویتها به منظور توسعه منطقه برگزار خواهد شد. وی خاطر نشان کرد: نظر به فراگیر شدن شبکه های مجازی یکی از اهداف انجمن ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیتهای واقعی، میدانی و خداپسندانه از جمله اردوی جهادی و محرومیت زدائی در دو نقطه از استان (گچساران و لنده) می باشد.

سید فرزاد نجات نیا دبیر انجمن هم اندیشی فرهیختگان افزود: پس از اقامه نماز به امامت آیت الله ملک حسینی و سرو ناهار در نوبت عصر همایش، کارگروههای تخصصی با عنوان: نفت و گاز – اقتصاد، مدیریت و گردشگری – فرهنگی و اجتماعی و محرومیت زدائی با حضور دانشجویان و مهمانان ملی و استانی برگزار خواهد شد.

مهندس نجات نیا گفت: علاقمندان و دانشجویان برای فعالیت و عضویت در کانون به سایت farhikhte-kb.ir مراجعه وثبت نام نمایند.

وی با بیان اینکه به سه عنوان از مقالات برگزیده توسط کمیته داوری فرصت ارائه در نوبت صبح داده خواهد شد، افزود: مقالات مربوطه را از طریق پست الکترونیک
farhikhte.k.b93@gmail.com
ارسال نمایند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک