آخرین اخبار

13. مرداد 1396 - 16:51   |   کد مطلب: 8207
امام جمعه دهدشت گفت:طبق فرمایش رهبری اولین اولویت دولت باید توجه به معیشت و وضع اقتصادی و رفع فقر در جامعه و همچنین ارتباط گسترده با دنیا باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید نصیر حسینی امام جمعه شهر دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه با توجه به گرمی هوا و کم بارانی با مشکل کم آبی روبه رو هستیم گفت: همه مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند و قدر این نعمت گران بها را بدانند.

امام جمعه دهدشت با اشاره به ۱۴ مرداد روز حقوق بشر و کرامت اسلامی بیان کرد: اگر ما به دنبال حقوق بشر باشیم اولین و مهمترین حق انسان ورود به بهشت و آسودگی است که با توحید زیر سایه اسلام و باید و نباید های دینی محقق خواهد شد.

حسینی ادامه داد: انسان آفریده شده است که متعالی شود و به خدا برسد و این ها در پرتو دستورات خداوند محقق خواهد شود.

وی با بیان اینکه حقوق بشر شهوت پرستی و شیطان پرستی نیست افزود: انسان یک موجود فرا طبیعی است روح انسان خواستگاه های ویژه ای دارد که با روزه، نماز و خدا پرستی به جایگاه واقعی خود می رسد.

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: آزادی مطلق را هیچ جامعه ای قبول ندارد آزادی به هر بهانه ای قابل قبول نیست.

حسینی ادامه داد: اگر بشر و کرامت انسانی بخواهد شکل بگیرد تنها از راه خداپرستی شکل خواهد گرفت

وی خاطر نشان کرد: آمریکا ادعای حقوق بشر می کند اما باید از خود آمریکا پرسید چرا این همه انسان را در ژاپن و بقیه کشورها به خاک و خون کشیده است.

حسینی تصریح کرد: همه می دانند که تروریست ها ساخته خود آمریکا، صهیونیست و آل سعود است.

 وی با اشاره به اینکه ۱۷ مرداد روز خبرنگار است که این روز را به همه خبرنگاران تبریک می گوییم افزود: خبرنگاران چشم مسئولین را بر مشکلات مردمی باز می کنند خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولین هستند.

حسینی با اشاره با مراسم حکم تنفیذ ریاست جمهوری گفت: طبق فرمایش رهبری اولین اولویت دولت باید توجه به معیشت و وضع اقتصادی و رفع فقر در جامعه و همچنین ارتباط گسترده با دنیا باشد.

خطیب نماز جمعه دهدشت افزود: دولت با قدرت و عظمت در مقابل قدرت های استکبار جهانی مقابله و ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه دولت در مقابل انتقاد ها واکنش نشان ندهد گفت: در کار همه ماها نقص هایی وجود دارد که باید گفته شوند و در جهت رفع این مشکلات تلاش شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک