آخرین اخبار

4. مرداد 1396 - 22:15   |   کد مطلب: 8186
عدل هاشمی پور در جلسه شورای پرسنلی کمیته امدادامام خمینی(ره) و باحضور پرویز فتاح
از بیان محرومیت های «کهگیلویه بزرگ» احساس شرم دارم/ از دو رودخانه شهرستان قطره ای آب نصیب کهگیلویه نمی شود
عدل هاشمی پور در نشست رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور در دهدشت پرویز فتاح را شخصیتی دلسوز و ساده زیست عنوان کرد و گفت: از بیان واقعیت ها و محرومیت های این شهرستان احساس شرمندگی دارم.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، عدل هاشمی پور در نشست رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور در دهدشت پرویز فتاح را شخصیتی دلسوز و ساده زیست عنوان کرد و گفت: از بیان واقعیت ها و محرومیت های  این شهرستان احساس شرمندگی دارم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ گفت:هنر نیست که بیش از۸۰ هزارنفر تحت پوشش کمیته امداد استان قریب به ۵۵ هزارنفر آن ساکن این حوزه انتخابیه باشند.

وی بیان کرد: زمین و آب و نیروی کار را هم داریم اما از دو رودخانه همین شهرستان قطره ای اب نصیب ما نمی شود.

دهدشت

هاشمی پور تاکیدکرد: دراستان ما ۷۰ هزار و ۳۸۲ نفر در سال ۹۵ تحت پوشش بودند که ۳۷ هزار نفر ساکن کهگیلویه هستند.

وی گفت: تعداد ایتام ما در سن زیر ۱۸ سال ۳۰ هزار نفر هستند و مجتمع های فرهنگی استان ۵ واحد می باشتد که ۴ مجتمع در کهگیلویه بزرگ واقع شده است.

هاشمی پور در ادامه و با توجه به مشکلات چهارشهرستان کهگیلویه بزرگ گفت: ۲۰۱ بیمار زمین‌گیر بطور ویژه نیازمند مساعدت هستند و ۹۸۶ دانشجو نیازمند درشهرستان هستندکه می بایست مورد عنایت ویژه قرارگیرند.

دهدشت

نماینده مردم کهگیلویه گفت:تعداد ۳هزار و ۳هزار و ۳۷۲ دانش اموز در۴ شهرستان مشغول تحصیل هستند و در زمینه پوشاک نیازمند مساعدت هستند.

وی بابیان اینکه ۴۷۹ خانوار نیازفوری به احداث مسکن دارند گفت: درهمین زمینه ۸۰۰واحد  اولویت دارتعمیرات مسکن دراین شهرستان گزارش شده است.

نماینده کهگیلویه بزرگ اظهار کرد: درسال گذشته ۱۶۹۳نفر ازحمایت این نهادمقدس خارج گردیدند و۲۹۷ هم امسال اعلام شده که باتوجه به محرومیت بالای منطقه می باید تجدید نظر شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک