آخرین اخبار

26. تير 1396 - 3:02   |   کد مطلب: 8152
بخشدار دیشموک گفت: در بحث جایگاه تشییع و تدفین شهدای گمنام مشکلاتی در حوزه ی آب، برق و راه ارتباطی وجود دارد و به فرماندار هم گفتم، رفع این معضلات از حیطه امکانات بخش دیشموک خارج است و نیاز همکاری شهرستان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه ، حسن امیریان بخشدار دیشموک در جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در حوزه مقاومت بسیج دیشموک، ضمن درود بر خون پاک شهدا، گفت: استقلال و آزادی ملت ایران مدیون خون شهدا است.

وی با بیان اینکه،  شهدا تحرکی دیگر به  تاریخ جدید ایران دادند، تصریح کرد: به همین جهت مرحوم شهید بهشتی شهید را قلب تپنده‌ی تاریخ بیان کرده است.

امیریان اضافه کرد: گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا قطعا به نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت، منجر می شود.

وی گفت: در ابتدای این امر که تشییع و تدفین شهدای گمنام در دیشموک مطرح شد، در جهت تسطیح مسیر محل  مورد نظر از طرف شهرداری کارهایی صورت گرفت، ولی ناقص بود.

امیریان با بیان اینکه، اگر این مسیر آسفالت می شُد، خیلی خوب بود، گفت: منطقه ی مذکور جهت تشییع و تدفین شهدای گمنام در بحث آب، برق و راه ارتباطی مشکلاتی دارد و به فرماندار هم گفتم، رفع این معضلات از حیطه امکانات بخش دیشموک خارج است و نیاز همکاری شهرستان هستیم.

 بخشدار دیشموک از مسئولان برق، اداره راه کهگیلویه و اداره آب شهرستان درخواست کرد تا نواقص موجود را برطرف کند.

وی گفت: در حال حاضر و با توجه به زمان کم موجود، مهمترین  مشکل موجود، راه ارتباطی است که شهرداری تلاش کند مرتفع کند در غیر اینصورت شرایط تشییع و تدفین فراهم نیست.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک