آخرین اخبار

21. تير 1396 - 2:56   |   کد مطلب: 8135
معاون فرماندار کهگیلویه اظهار کرد: به منظور نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی به مردم وافزایش این خدمات طرح بازدید و بررسی عملکرد ادارات شهرستان، اجراء می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  معاون فرماندار کهگیلویه در جمع خبرنگاران،  اظهار کرد: به منظور نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی به مردم وافزایش این خدمات طرح بازدید و بررسی عملکرد ادارات شهرستان، اجراء می شود.

اسلام خسروی با بیان اینکه، این طرح از روزچهارشنبه  ۲۱ تیر ماه آغاز می شوداضافه کرد: بازدیدها بصورت سرزده از ادارات و با هدف بررسی عملکرد مدیران، صورت می گیرد.

وی اذعان کرد: نتیجه بازدیدهای که برخی از آنها بدون اطلاع قبلی انجام می شود به استانداری و مدیران کل اداره مربوطه در استانداری، گزارش می شود.

خسروی با بیان اینکه، برخی بازدیدها هم با حضور اصحاب رسانه صورت می گیرد، گفت: این طرح با هدف ارزیابی عملکرد مدیران، وضعیت ظاهری و نظافت محیط اداره، مصرف بهینه انرژی به ویژه برق، امکانات اطفای حریق، مناسب سازی فضا برای معلولان و جانبازان، امنیت فضای فیزیکی، گروه واکنش سریع برای آتش سوزی و سایر بحرانها ، حضور و غیاب مدیر و کارمندان ، رضایت ارباب رجوع ، وضعیت پروژه‌ها و سایر اقدامات ، اجرا می شود.

معاون فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: بازدیدها بصورت دوره ای و مستمر خواهد بود و در برخورد  با مدیران کم کار جدی بوده و تعارفی نداریم.

خسروی گفت: تعامل مجموعه مدیریتی با کارمندان و کارگران ، ورزش کارکنان هم در طرح مورد نظر بررسی می‌شود

انتهای پیام:

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک