آخرین اخبار

12. تير 1396 - 12:28   |   کد مطلب: 8094
رئیس کمیته امداد امام (ره) کهگیلویه خبر داد:
جمع‌آوری 750 میلیون ریال زکات فطریه در شهرستان کهگیلویه
مدیر کمیته امداد امام (ره) کهگیلویه، با بیان اینکه، در شهرستان بیش از 750 میلیون ریال زکات فطریه در طول یک هفته جمع آوری شده است، تصریح کرد: وجوه جمع آوری شده بر اساس برنامه هماهنگ شده بین مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی، توزیع و تقسیم می شود.

به گزارش   پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، مدیر کمیته امداد امام (ره) کهگیلویه، با بیان اینکه، در شهرستان بیش از 750 میلیون ریال زکات فطریه در طول یک هفته جمع آوری شده است، تصریح کرد:  وجوه جمع آوری شده بر اساس برنامه هماهنگ شده بین مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی، توزیع و تقسیم می شود.

مدیر کمیته امداد امام (ره) کهگیلویه،  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، در شهرستان بیش از 750 میلیون ریال زکات فطریه در طول یک هفته جمع آوری شده است، تصریح کرد:  وجوه جمع آوری شده بر اساس برنامه هماهنگ شده بین مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی، توزیع و تقسیم می شود.

امرالله فروزنده به میزان فطریه بر اساس نظرات مراجع عظام تقلید اشاره کرد و گفت:  مبنای برای جمع آوری زکات فطریه، نظر عظام بزرگوار تقلید بوده است.
وی گفت: بر این اساس در شهرستان و بنا بر قوت غالب مردم که گندم و یا برنج است، تلاش ما به سمتی است که از زکات جمع اوری شده برای مردم بهره برداری کنیم.
 
مدیر کمیتیه امداد امام (ره) کهگیلویه با اشاره به اینکه، در دین اسلام تاکید بسیاری بر مساعدت بر کمک نیازمندان و فقرا شده است، افزود: پرداخت زکات فطریه نمنه ای از کمک به فقرا و نیازمندان است.

فروزنده به دو نوع  زکات مال و بدن اشاره کرد و گفت: زکات فطریه از نوع زکات بدن و واجب مالی است.

این مسؤول همچنین به آثار اخروی و دنیوی پرداخت زکات فطره اشاره کرد و گفت: اگر زکات فطره با برنامه‌ریزی مناسب و به روش صحیحی جمع‌آوری شود و به دست فقرای واقعی برسد، یکی از راه‌های بزرگ فقرزدایی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک