آخرین اخبار

5. تير 1396 - 9:18   |   کد مطلب: 8066
در حاشیه برگزاری نماز عید فطر و با حضور امام جمعه دیشموک صورت گرفت:
تجلیل از فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک و خبرنگار کهگیلویه در دیشموک+عکس
از فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) و خبرنگار کهگیلویه در دیشموک به جهت همکاری در برگزاری برنامه‌های فرهنگی، تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  از فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) و مدیرمسئول خبر دیشموک به جهت همکاری در برگزاری برنامه‌های فرهنگی، تجلیل شد.

 

با حضور حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک و به همت کانون فرهنگی هنری بلال مسجد امام حسین(ع) شهر دیشموک، از ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک و همچنین وحید آهنگ خبرنگار و مدیرمسئول خبر دیشموک و خبرنگار کهگیلویه در دیشموک با اهداء لوح سپاس؛ تجلیل شد.

 

مسئول کانون فرهنگی مذهبی بلال دیشموک با بیان اینکه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک در مدت حضور خود در دیشموک، همیشه در برگزاری برنامه های فرهنگی مذهبی نهایت همکاری را دارد، تصریح کرد: همکاری بسیج در برگزاری برنامه های فرهنگی در منطقه محسوس بوده و باعث افزایش کیفیت و تاثیرگذاری بیشتر برنامه های فرهنگی شده است.

برومند اظهار کرد: بسیج پیشتاز اجرای برنامه های فرهنگی در منطقه می باشد که اهداء لوح سپاس و جوایز ناچیز، کمترین لطفی است که می توان به پاس زحمات این نهاد مقدس، انجام داد.

مسئول کانون فرهنگی بلال همچنین از وحید آهنگ خبرنگار کهگیلویه در دیشموک و مدیر مسئول و خبرنگار خبر دیشموک، به جهت پوشش برنامه های فرهنگی مذهبی، تجلیل و تقدیر بعمل آورده است.

 

کانون فرهنگی هنری بلال از فعالان عرصه فرهنگ در دیشموک در حاشیه نماز عید فطربا اهداء لوح سپاس و جوایزی، تجلیل کرد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک