آخرین اخبار

18. خرداد 1396 - 16:40   |   کد مطلب: 8006
رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان این آمادگی را دارد که دوره های آموزشی مدیریت بحران خود را در تمامی بخش ها با هماهنگی و همکاری بخشداران برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید عادل رهبریان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در جلسه ستاد بحران این شهرستان با اشاره به آتش سوزی های اخیر گفت: می توان قبل از فصل برداشت جلسات توجیهی و کارگاه های آموزشی در بخش ها و روستاها برگزار کرد تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه افزود: توزیع بروشورهای اطلاع رسانی و آموزشی و ارائه راهکارهای لازم در کاهش این آتش سوزی ها تاثیرگذار است.
  
رهبریان با بیان اینکه نیروهای امداد جمعیت هلال احمر در همه آتش سوزی ها و حوادث شهرستان حضور دارند افزود: یکی از مشکلات تیم های عملیاتی نبود راه دسترسی به مزارع بوده که روند امدادرسانی را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

وی ادامه داد: از دیگر راهکارهایی پیشنهادی نیز می توان به ایجاد حوض آبی کوچک در مزارع جهت استفاده در مواقع ضروری بخصوص آتش سوزی،  تسریع در برداشت محصولات و از معدوم نمودن علف های هرز اشاره کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه با اشاره به اینکه از اوایل سال تاکنون آتش سوزی های زیادی در سطح شهرستان رخ داده است گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با منابع طبیعی همکاری لازم را داشته و به عنوان پشتیبان در همه ی عملیات ها شرکت کرده اند.

رهبریان تاکید کرد: امدادگران و نجاتگران مستقر در پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان بصورت آماده باش بوده تا درصورت وقوع هرگونه حادثه اقدامات لازم را انجام دهند.

 وی ادامه داد: شماره تلفن 112 ندای امداد جمعیت هلال احمر  و ۰۷۴۳۲۲۶۳۸۰۰ جمعیت شهرستان به صورت ۲۴ ساعته برای پاسخگویی به هرگونه حوادث آماده ارائه خدمات امدادی به همشهریان است.

رهبریان در پایان افزود: جمعیت هلال احمر این آمادگی را دارد که دوره های آموزشی مدیریت بحران خود را در تمامی بخش ها با هماهنگی و همکاری بخشداران برگزار کند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک