آخرین اخبار

20. ارديبهشت 1396 - 1:54   |   کد مطلب: 7911
مراسم قرعه کشی برای تعیین زمان و مکان سخنرانی نامزدهای انتخاباتی،در سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کهگیلویه، با حضور معاون فرماندار کهگیلویه، هیئت نظارت و هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کهگیلویه و کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت مراسم قرعه کشی برای تعیین زمان و مکان سخنرانی نامزدهای انتخاباتی،در سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

 

معاون فرماندار کهگیلویه اظهار کرد:  تمام کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت نباید زودتر از زمان مقرر شده، تبلیغات انتخاباتی خود را شروع کنند.

 

اسلام خسروی گفت: نامزدهای شورای اسلامی شهر دهدشت فقط حق نصب یک بنر با ابعاد ۱۰۰*۷۰ سانتی متری در جلوی ستاد انتخاباتی خود را دارند.

 

وی با تاکید بر اینکه نصب پوستر مصداق جرم تخریب است و به شدت با آن برخورد می شود، افزود: شهرداری دهدشت مکان هایی را جهت تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر دهدشت مشخص نموده که کاندیداهای انتخاباتی فقط می توانند از این محل ها برای تبلیغات خود استفاده کنند.

 

خسروی با بیان اینکه سخنرانی‌های انتخاباتی در ۴ مسجد امام جعفر صادق(ع)، مسجد امام علی(ع)، مسجدالنبی و مسجد توحید برگزار می‌شود، گفت: در هر روز سه نوبت که یک نوبت در صبح از ساعت ۱۰-۱۲ و دو نوبت در عصر از ساعات ۴-۶ و ۶-۸ کاندیداها می‌توانند نطق‌های انتخاباتی خود را بر اساس قرعه کشی انجام دهند.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی فقط در زمان مقرر شده می‌توانند سخنرانی خود را انجام دهند و هیچ کس حق جابجایی و یا تغیر زمان و مکان سخنرانی خود را تحت هیچ شرایطی ندارد.

در پایان برنامه با انجام قرعه کشی زمان و مکان سخنرانی هریک از نامزدها مشخص شد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک