آخرین اخبار

12. ارديبهشت 1396 - 1:24   |   کد مطلب: 7885
رئیس اتفاقات برق دیشموک گفت: بیش از 200 چراغ برق از کوچه و خیابان تعمیر ویا نصب و روشنایی کامل برای اکثر مناطق شهر دیشموک ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کهگیلویه، رئیس اتفاقات برق دیشموک گفت: بیش از 200 چراغ برق از کوچه و خیابان تعمیر و یا نصب و روشنایی کامل برای اکثر مناطق شهر دیشموک ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار؛ بعد  انتقادات شدید مردم شهر دیشموک از خرابی بسیاری از چراغ های سطح شهر دیشموک، موضوع را از رؤسای اتفاقات برق دیشموک و رئیس اداره برق کهگیلویه جویا شدیم.

در همین راستا خسرو پرویزی رئیس اداره برق کهگیلویه به خبرنگار گفت: در اسرع وقت مشکل کمبود چراغ های سطح کوچه و خیابان های شهر دیشموک را برطرف خواهیم کرد.

خوشبختانه در کمترین زمان ممکن، این وعده محقق شد و خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد انجام فعالیت کارکنان اتفاقات برق دیشموک در جهت تعمیر و نصب چراغ در مناطق مورد نظر شهر دیشموک هستیم.

جبار فاطمی رئیس اتفاقات برق دیشموک در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: در 24ساعت گذشته بیش از 50چراغ از سطح شهر دیشموک، تعمیر و یا نصب شد.

وی افزود: تاکنون در اکثر کوچه و خیابانهای سطح شهر از جمله خیابان چویل، بلوار بهمیی، خیابان تختی، بلوار پاسداران، لقمان حکیم، میدان انقلاب، کوی خلیج فارس و .... بصورت کامل روشنایی ایجاد شد.

فاطمی کیا ضمن تقدیر از مسئولان برق شهرستان کهگیلویه و استان، خاطرنشان کرد: این کار در روزهای آتی هم ادامه دارد .

وی تصریح کرد: مشکل نقص بیش از 200 چراغ از کوچه و خیابان های سطح شهر که از قبل شناسایی شد، مرتفع می شود.

به گزارش خبر نگار مردم سطح شهر دیشموک در این رابطه در گفتگو با خبرنگار هم از تلاش مسئولان برق تقدیر و تشکر کردند.

این رسانه خبری از تلاش مسئولان برق بویژه خدمه پرسنل زحمتکش اتفاقات برق دیشموک و جبار فاطمی رئیس پرتلاش این مرکز و خسرو پرویزی رئیس اداره برق کهگیلویه به جهت پیگیری رفع مشکل روشنایی معابر سطح شهر دیشموک، صمیمانه تقدیر و تشکر می کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک