آخرین اخبار

23. فروردين 1396 - 2:51   |   کد مطلب: 7812

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، عدل هاشمی پور نماینده فعلی و حجت الاسلام بزرگواری نماینده سابق مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی  با صدور پیامهایی بصورت جداگانه، درگذشت فرزند شهید شیرودی را تسلیت گفتند.

 

«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ»

« إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون»

خانواده معظم شهید شیرودی

مصلحت خداوندی بر این قرار گرفت که انسانی مؤمن و ارزشمند، خدمتگزار صادق خانواده معظم شهدا، بنیاد شهید و امور ایثارگران  پس از مدت ها تحمل رنج و سختی سرانجام  در سالروز میلاد امام علی (ع) عروج و با پدر آسمانی خویش ملاقات نماید. اینجانب ضمن اعلام همدردی صمیمانه با خانواده شهید والا مقام و همه داغ دیدگان ٬ این فقدان جانکاه را به محضر بیت مکرم ٬ بنیاد شهید استان و شهرستان، سادات جلیل القدر امامزاده نورالدین (ع)  و تمام بستگان سببی و نسبی تسلیت عرض می نمایم. رحمت و غفران واسعه الهی برای آن عزیز به معبود پیوسته٬ علو درجات برای آن مرد خدا و صبر و شکیبایی برای بازماندگان از خداوند سبحان مسئلت دارم.

 

                 عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

**************************

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت جانکاه جوان رشید و ارزشی سید رضا شیرودی یادگار سردار سر افراز اسلام سید مرتضی شیرودی را به سادات شهید پرور و رزمنده خیز نورالدین عباس و خانواده و بستگان نسبی و سببی آن عزیز سفر کرده مخصوصا مادر و همسر داغ دارش تسلیت عرض نموده و برای خانواده محترمشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم و امید وارم که خداوند متعال ایشان را با اجداد طاهرین و پدر شهیدش محشور گرداند

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

سید علی محمد بزرگواری

تاریخ ۲۲/ ۱/ ۱۳۹۶

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک