آخرین اخبار

12. فروردين 1396 - 1:06   |   کد مطلب: 7761
امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه برخی فقط مدیریت را مدیر بودن می دانند گفت:متاسفانه برخی از ادارت وظیفه اصلی خود را فقط یک مدیریت می دانند و به دیگر کارها کاری ندارند

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‎الاسلام سید علی صالح موسوی‌اعظم  در خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج به فرا رسیدن ماه پر برکت رجب المجرب اشاره کرد و گفت: سال۹۶ به معنای این است ۳۶۵روز از عمر انسان گذشته است.

وی ابراز کرد: خوشا بحال آن کسی که تزکیه نفس دارند و اعمال خود را زیر نظر دارند.

امام جمعه یاسوج خاطر نشان کرد:خداوند منان می فرماید در روز قیامت تنها  حکومت خداوند وجود دارد.

موسوی اعظم با بیان اینکه صاحب سلطنت روز قیامت خداوند متعال است گفت: منشا رنج و خسارت و پشیمانی و حسرت برای کسانی است که عوامل الهی را نادیده گرفته اند و صحنه قیامت را به میان نمی آورند.

وی تصرح کرد: کسانی که نماز را ترک و حج را قبول ندارند و برای باور زدایی در بین مردم مسله حج را به تمسخر می کنند مواظب باشند.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد:یکی از ارکان مهم مسلمین حج است و کسانی که امروز این مسله مهم را تمسخر می کنند روزی در حسرت آن دست به دهان خواهند گرفت.

وی ادامه داد: بی اعتقادان بدانند که روزی در حسرت این روزها خواهند ماند.

موسوی اعظم تصرح کرد: یکی از چیزهای که در زندگی انسان بسیار مهم است همنشینی است پس باید در انتخاب دوست خود دقت لازم را داشته باشیم.

 وب با بیان اینکه یکی از خطرات جامعه همین همنشینی ها با غیبت علیه مسلمان دیگر است گفت: در انتخاب دوست و همنیشن ها باید دقت کرد.

امام جمعه موقت مرکز استان ادامه داد: احادیث  و روایات امیر مومنین بر این مسله دلالت دارد.

وب افزود: گوشی که سخن غییت را بشوند دیگر هیچ درمانی نمی پذیرد.

حجت الاسلام موسوی اعظم ادامه داد:پیامبر اسلام می فرمایند همنشینی اثر سو و اثر نسک خود را خواهد داشت پس مسلمان باید در این مورد هوشیار باشد.

باید به همه چیز این انقلاب وفادار باشیم و در پازل دشمن نیفتیم

 خطیب موقت جمعه در خطبه های دوم نماز جمعه به شهادت امام هادی(ع) اشاره کرد و گفت:این امام همام در حدیثی فرموده است لحظه جان دادنت را به یاد آور که هیچ طبیبی نمی تواند آن درد را درمان کند و اینجاست که انسان و اعمالش او را درمان خواهد کرد.

حجت الاسلام موسوی اعظم ابراز کرد:سه چیز در برابر انسان موقع جان دادن پدیدار می شود که یکی اولاد، دوم اموال و سوم اعمال است که جوابی که می شنود این است که این اموال از کجا بوده اولاد صالح داشته ای که اعمال چگونه بوده است.

وی خاطر نشان کرد:ای کاش جمیع مسولین ما یک مرتبه نامه حضرت علی را به عثمان حنیف می خواندند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه حق و حقوق حق الناس بسیار  مورد نظر خداوند است گفت:مسولین هوشیار باشند و برای مردم کار کنند.

موسوی اعظم تصرح کرد:یکی از نعمت خداوند بعد از امامت و ولایت و نبوت ولی فقیه برای مملکت اسلام است و جمهوری اسلامی نمونه از نعمت ولایت است که ۱۲فروردین روز بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد:امروز برخی فتنه گران به دنبال فتنه که از اوایل انقلاب به دنبال برداشتن جمهوری اسلامی و تغییر آن به جمهوری دموکراتیک بودند امروز به دنبال فتنه ای دیگر هستند.

خطیب نماز جمعه مرکز استان به روز طبیعت اشاره و ادامه داد:در روز طبیعت از منابع ملی حراست کنیم و زیبایی های آن را پایمال نکنیم.

وی تصرح کرد:متاسفانه برخی از ادارت وظیفه اصلی خود را فقط یک مدیریت می دانند و به دیگر کارها کاری ندارند.

امام جمعه مرکز استان ادامه داد: باید به همه جیز این انقلاب وفادار باشیم و در پازل دشمن نیفتیم.

انتهای پیام/7044

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک