آخرین اخبار

3. فروردين 1396 - 1:18   |   کد مطلب: 7730
به همراه رؤسای اداره فرهنگ و ارشاد و منبع طبیعی کهگیلویه صورت گرفت:
مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به کمپین "نه به تصادفات جاده‌ای"پیوست+تصاویر
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و رئیس منابع طبیعی بهمراه جمعی از اصحاب رسانه کهگیلویه به کمپین " " نه به تصادفات جاده ای" پیوستند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و رئیس منابع طبیعی بهمراه جمعی از اصحاب رسانه کهگیلویه به کمپین " " نه به تصادفات جاده ای"  پیوستند.

کمپین «نه به تصادفات جاده ای» که امسال برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود با استقبال پرشور مردم و مسئولان در سه روز ابتدایی، بیش از 10 هزار نفر را با خود همراه کرده است.
 

در ادامه برگزاری "کمپین نه به تصادفات" سید کرامت اله کریمی مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری، سید ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه، آویزش رئیس منابع طبیعی کهگیلویه، مجید آذربارگون و آقای باوند از اصحاب رسانه شهرستان کهگیلویه  نیز به این کمپین پیوست.
 

بر این اساس علاقه مندان می‌توانند از طریق ربات تلگرامی safarsalem_bot@ پوستر اختصاصی خود را طراحی کنند و عضو این کمپین شوند. اعضای کمپین نه به تصادفات جاده ای متعهد می‌شوند برای سلامتی خود، خانواده و دیگران در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند. سرعت مجاز را رعایت کنند و  سبقت غیرمجاز نگیرند.

 

در این میثاق نامه افراد متعهد می شوند سرعت مجاز را رعایت کرده، سبقت غیر مجاز نگیرند، کمربند ایمنی را ببندند، از تلفن همراه استفاده نکنند و مواردی که موجب ایجاد تصادف در جاده می شود را رعایت کنند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک