آخرین اخبار

1. فروردين 1396 - 3:57   |   کد مطلب: 7725
مسئول گروه فرهنگی جهادی محبان‌المهدی تهران ، اساسی ترین معضل مردم منطقه دیشموک را مسئله اقتصادی عنوان کرد و گفت: روحیه خودباوری در مردم وجود ندارد که بر اقتصاد خویش متکی شوند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، مهدی محمدی کیا مسئول گروه  فرهنگی جهادی محبان‌المهدی تهران در حاشیه برگزاری جشن بزرگ نوروزی دیشموک در گفتگو با خبرنگار، اظهار کرد: برای همدلی بیشتر و یکسان کردن دل مردم این جُنگ شادی به مناسبت عید نوروز برگزار شد.

محمدی کیا با بیان اینکه، این برنامه در قالب جُنگ شادی صورت گرفت، افزود: این جشن با سخنرانی دکتر پیغمبری استاد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران و امام جمعه دیشموک تا مسابقات همراه با شور و شوق و هیجان بین شرکت کنندگان ومولودی به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) همراه بوده است.

مسئول گروه  فرهنگی جهادی محبان‌المهدی تهران با اشاره به فعالیت های بسیجیان گروه جهادی محبان المهدی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران در دیشموک، اذعان کرد: این گروه جهادی در سه حوزه فرهنگی، عمرانی و پزشکی در دیشموک فعالیت در جهت محرومیت زدایی انجام می دهد.

 

محمدی کیا بیان کرد: تیم فرهنگی این گروه جهادی در سه روستای دلی، فارتق و سرپر مشغول فعالیت هستند.

 

مسئول گروه  فرهنگی جهادی محبان‌المهدی تهران با بیان اینکه، تیم عمرانی گروه جهادی محبان المهدی در روستای فارتق در حال ساخت مسجد هستند، تصریح کرد: در روستای دلی علاوه بر برنامه های فرهنگی، رنگ آمیزی مدارس هم صورت می پذیرد.

محمدی کیا با اشاره به خدمات پزشکی گروه جهادی محبان المهدی، خاطرنشان کرد:  فعالیت دندانپزشکی در روستای سرپر انجام شد و قرار است در روزهای آینده برای فعالیت داندانپزشکی به روستای فارتق هم خدمات رسانی کنیم.

 

وی گفت: فعالیت خدمات رسانی تا روز سوم فروردین 96 در دیشموک ادامه دارد و برای برگزاری اردوهای جهادی در زمان های بعدی در دیشموک، در حال شناسایی مناطق مستعد هستیم.

 

محمدی کیا به معضل موجود اقتصادی کشور هم اشاره کرد و گفت: در دیشموک ظرفیت‌هایی در این زمینه وجود دارد که به آن توجه نمی شود.

 

وی گفت: در دیشموک پتانسیل هایی خدادادی جهت توسعه اقتصادی  وجود دارد که متاسفانه دیده نمی شود.

 

محمدی کیا، اساسی ترین معضل مردم منطقه دیشموک را مسئله اقتصادی عنوان کرد و گفت: روحیه خودباوری در مردم وجود ندارد که بر اقتصاد خویش متکی شوند.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک