آخرین اخبار

17. اسفند 1393 - 18:47   |   کد مطلب: 772
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بی‌بصیرتی در میان کسانی که علیه مسلمانان اقدام می‌کنند بیداد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی كهگيلويه، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر امروز در همایش فاطمیه که در سالن دانشگاه آزاد دهدشت برگزار شده بود چالش‌ها و مشکلات دنیای امروز را متذکر شد و با بیان اینکه از نگاه تیزبین معنویت دنیا پر از کفر، نفاق و ظلم است اظهار کرد: سایه ظلم و بی‌عدالتی و بیداد بر سر دنیا افتاده است. امروز چالش‌هایی از قبیل جنگ، بی‌عدالتی، ظلم، کفر و نفاق، سیطره نکبت بر مردم جهان، فروپاشی خانواده‌ها و بحران محیط زیست جهان را تهدید می‌کند.

 

ملک حسینی ابراز کرد: متأسفانه امروز بشریت نسبت به بسیاری از مسائل و ظلم‌ها ساکت است، بی‌بصیرتی در میان کسانی که علیه مسلمانان اقدام می‌کنند بیداد می‌کند.

 

وی چالش‌های ظلم،کفر،شرک و نفاق،بحران مربوط به محیط زیست را از جمله مهم‌ترین چالش‌های قرن برشمرد و بیان کرد: اگر کسی اهل مطالعه باشد رهایی از این چالش‌ها را می‌توانید با مطالعه در سیره عملی ائمه اطهار جستجو کنید.

 

وی عنوان کرد: اگر یک خاک، خاک نبوت و مقدس باشد جانفشانی برای آن، جانفشانی برای ولایت است.

 

ملک حسینی تصریح کرد: نفاق همچون گذشته سبب انحراف در جامعه شده است و نفاق یکی از چالش‌های دوران جاهلیت بود.

 

وی با یادآوری اقامه مراسم عزاداری به‌صورت دسته‌روی خیابانی در دهدشت خاطرنشان کرد: این آیین معنوی بعد از اصفهان 18 سال پیش در دهدشت برگزار و نهادینه شده است.

 

ملک‌حسینی خواستار حفظ حرمت ایام فاطمیه در نوروز شد و گفت: دسته‌روی سینه‌زنی در خیابان‌ها با جلوداری سادات در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) برگزار شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک