آخرین اخبار

6. اسفند 1395 - 13:44   |   کد مطلب: 7637
امام جمعه موقت دهدشت با بیان اینکه اگر ولی فقیه حکمی بزند و ما آن حکم را قبول نکنیم کار ما باطل است افزود: باید سخن ولی فقیه را سخن امام معصوم دانست.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید عبدالمطلب تقوی امام جمعه موقت دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهربا بیان اینکه اگر ولی فقیه حکمی بزند و ما آن حکم را قبول نکنیم کار ما باطل است افزود: باید سخن ولی فقیه را سخن امام معصوم دانست.

 

امام جمعه موقت دهدشت گفت: اگر همه فقه ها کسی را برای رهبری جامعه اسلامی انتخاب کنند این برای ما حجت آست و باید آن را بپذیریم.

 

تقوی با اشاره به سخنان رهبری در مجمع انتفاضه فلسطین گفت:وظیفه همه کشور های عربی و اسلامی است که از این مقاومت دفاع کنند.

 

وی با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: زهرای مرضه کسی بود که پدرش پیغمبر تمام خصلت های خوب را داشت و مادرش خدیجه در تمام بحران ها در کنار پیامبر بوده است.

 

امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به اینکه زهرا مرضیه روزی ک متولد شد خدا به پیامبر دستور داد که چهل شبانه روز در غار حرا به عبادت بپرداز و بعد از 40 روز از بهشت برای آن ها غذا آمدگفت: زهرا بهشتی است و از بهشت آمده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک