آخرین اخبار

21. بهمن 1395 - 18:00   |   کد مطلب: 7571
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه زمینه اشغال مستقیم 60 نفر و غیرمستقیم بیش از 140 نفر فراهم شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، بخشدار سوق و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه ظهر سه طرح اقتصاد مقاومتی شامل پرورش بلدرچین، طرح گلخانه و مزرعه به‌لیمو در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

 

سعید برومندزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در آیین بهره‌برداری از طرح پرورش بلدرچین در روستای «لیرکک دشمن زیاری» گفت: از ابتدای امسال 60 طرح اقتصاد مقاومتی در این شهرستان اجرا شده است.

پایگاه خبری کهگیلویه

سعید برومندزاده گفت: با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه زمینه اشغال مستقیم 60 نفر و غیرمستقیم بیش از 140 نفر فراهم شد.

 

 

وی اعتبار هزینه شده در اجرای طرح‌های مقاومتی بسیج کهگیلویه را 12 میلیارد ریال دانست و افزود: ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان از توسعه این طرح‌ها حمایت می‌کند.

پایگاه خبری کهگیلویه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه طرح‌های اجرایی را در زمینه مشاغل خانگی، طرح‌های گلخانه‌ای و صنایع دستی عنوان کرد و گفت: حمایت از طرح‌های زودبازده به توسعه و اقتصاد پایدار خانواده‌ها کمک کرده است.

 

برومندزاده افزود: امیدواریم در سال 96 با رویکرد و برنامه‌ریزی بهتر طرح‌های اقتصاد مقاومتی را به مرحله اجرا برسانیم.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی ادامه داد: در راستای توسعه طرح‌های اقتصاد مقاومتی کارشناسان بسیج مهندسین کشاورزی به کارآفرینان این طرح‌ها مشاوره رایگان ارائه می‌دهند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک