آخرین اخبار

13. بهمن 1395 - 0:43   |   کد مطلب: 7508
مدیرکل امور بانوان کهگیلویه و بویراحمد:
ساخت فیلم" سربازخانه خانم ها" باعث افتخار استان است
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد به استقامت زنان در دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد و گفت:ساخت فیلم هایی مثل سربازخانه خانم ها باعث افتخار استان است.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،فریبا رحمانپور مدیرکل امور بانوان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در مراسم کلید خوردن فیلم سربازخانه خانم‌ها گفت: به احترام استقامت زنان و دلاوری های آن ها ایستاده سخن می گویم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فیلم سربازخانه خانم‌ها اولین بار بوده که در حوزه زنان کار می‌شود، گفت: ساخت فیلم هایی مثل سربازخانه خانم ها باعث افتخار استان است.

رحمان پور با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد افتخار می کند که سه زن شهیده دارد، گفت: امیدوارم که عوامل اجرایی فیلم سربازخانه خانم‌ها بتوانند به نحو عالی فیلم را تهیه کنند.

این مسؤول با بیان اینکه زنان نقش مهمی در تمامی زمینه‌های دفاع مقدس نقش داشتند، گفت: با توجه به اینکه این فیلم به نقش آفرینی زنان در دفاع مقدس می‌پردازند می‌تواند محتوای خوبی برای نسل جدید باشد و اهداف و دستاوردهای انقلاب را به نسل سوم و چهارم انتقال دهد.

فیلم سینمایی سربازخانه خانم ها  به کارگردانی محسن کیانی کارگرادان کهگیلویه وبویراحمدی  با موضوع نقش زنان در پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نحوه خدمت زنان به میهن اسلامی ساخته می شود.

در این فیلم بیش از 150 بازیگر خانم و آقا ایفای نقش می‌کنند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک