آخرین اخبار

13. بهمن 1395 - 0:41   |   کد مطلب: 7506
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف رانندگی بین یکدستگاه خودروی سمند با یکدستگاه خودروی لیفان درجاده یاسوج - بابا میدان یک کشته و 5 زخمی برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،جلال پوران فرد در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: طبق تماس تلفنی با مرکز پیام یاسوج در ساعت ۱۸:۴۷مبنی بر برخورد یکدستگاه خودروی سواری سمند با یکدستگاه  خودرو لیفان در محدوده تونل های ۴ و ۵ محور یاسوج _بابا میدان و طبق گزارش و پاسخ دقیق تماس گیرندگان به کارشناسان مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ از تعداد و وضعیت مصدومین حادثه ؛بلا فاصله پایگاه های جاده ای آب سفید و دشتروم ،منطقه ۳ شهری جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: متاسفانه راننده لیفان که مردی ۴۷ ساله  بود به علت شدت ضربه در دم فوت شد و پنج مصدوم دیگر پس از اقدامات درمانی از قبیل  کنترل خونریزی و اتل جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.
 
پوران فرد گفت: با حضور به موقع تکنسین های اورژانس ۱۱۵ و اقدامات و کمک های اولیه درمانی خوشبختانه حال پنج مصدوم رضایت بخش اعلام شده است .
وی افزود: از همشهریان عزیز خواهشمندیم در موقع حوادث و تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ خونسردی خود را حفظ کرده و با دقت به سوالات کارشناسان پاسخ داده تا امر امداد رسانی بهتر و سریعتر انجام گیرد.
 
 
 
---
---
---
---
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک