آخرین اخبار

8. بهمن 1395 - 21:31   |   کد مطلب: 7491
قطعی مکرر و حتی در برخی مواقع ضعف ولتاژبرق دیشموک امروز داد مردم دیشموک را درآورده و مردم را به ستوه آورده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  قطعی مکرر و حتی در برخی مواقع ضعف ولتاژبرق دیشموک امروز داد مردم دیشموک را درآورده و مردم را به ستوه آورده است.

 

برخی از شهروندان دیشموکی در گفتگو با خبرنگار از قطعی مکرر برق دیشموک گلایه و انتقاد شدید کرده و این امر را آزاردهنده بیان کردند.

 

یکی از شهروندان دیشموک به خبرنگار گفت:  حکایت برق دیشموک شد مثل بیدی که با هر بادی بلرزد و متاسفانه با هر علتی برق دیشموک قطع و وصل می شود.

 

م.ا به خبرنگار گفت: قطعی برق امروز آن هم به دفعات بالا به شدت ما را آزار داده و ما از مسئولان انتظار داریم فکری به حال این معضل بزرگ کنند.

 

شهروند دیگر با بیان اینکه، درد ما نه فقط قطعی مکرر برق بلکه ضعف ولتاژ است، تاکید کرد: برخی اوقات محافظ برق نرمال را تامین نمی کند که وسایل برقی خانه ما روشن شود و این امر یقیناً احتمال سوختن وسایل خانگی را بالا می برد.

 

این رسانه خبری  ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولان به ویژه نیروهای زحمتکش برق، خواهشمند است هر چه زودتر فکری به حال نوسانات و ضعف ولتآژ برق دیشموک کنند که از حد گذشته است.

 

گفتنی است از صبح امروز تا این لحظه بیش از 10بار به صورت لحظه‌ای قطع و وصل شده و یک بار هم در بعد از گذشت مدت زمان 20دقیقه‌ای وصل شده است.

 

لازم به ذکر است قطعی مکرر برق دیشموک در کار اطلاع رسانی این رسانه خبری امروز اختلال جدی را وارد کرده و موجب کندی ارسال خبر و نشر ان هم شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک