آخرین اخبار

8. بهمن 1395 - 16:39   |   کد مطلب: 7488
امام جمعه سرفاریاب با بیان اینکه آمریکا در بسیاری از موارد برجام را نقض کرده است گفت: این تذکری است برای کسانی که به آمریکا و هم پیمانانش دلخوش کرده اند و هنوز به برجام امیدوار هستند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید فرج الله پژمان امام جمعه سرفاریاب در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی گفت: دهه پرفروغ فجر و 12 بهمن سالروز ورود امام (ره)به کشور را گرامی می داریم.

 

امام جمعه سرفاریاب شهادت اتشنشانان حادثه پلاسکو را تسلیت گفت و افزود: این حادثه بایددرس عبرتی برای ما ومسئولین باشد که همواره حادثه و مرگ در کنار ما می باشد و خبر هم نمی کند.

 

حجت الاسلام پژمان با بیان اینکه آمریکا در بسیاری از موارد برجام را نقض کرده است گفت: این تذکری است برای کسانی که به آمریکا و هم پیمانانش دلخوش کرده اند و هنوز به برجام امیدوار هستند.

 

وی ادامه داد: مسئولین به جای دلخوش کردن به برجام بهتر است که برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و به فکر مردم و ایجاد شغل برای جوانان باشند.

 

امام جمعه سرفاریاب ادامه داد: جانفشانی اتشنشان ها در حادثه پلاسکو به مسئولین درس داد که باید در هر شرایطی به فکرمردم باشند.

 

حجت الاسلام پژمان با انتقاد از دریافت حقوق های نجومی از برخی مسئولین گفت: هر روز به بهانه ای سرمایه این مردم راحیف ومیل می کنند. وی گفت: مردم هوشیار باشند و همواره در مسیر رهبری و ولایت فقیه حرکت کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک