آخرین اخبار

7. بهمن 1395 - 16:40   |   کد مطلب: 7480
مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی دانشجویان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، شهرام مهدوی‌مطلق مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های بسیج دانشجویی استان در آستانه دهه مبارک فجر گفت: بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی را برای گروه‌های هدف در دستور کار دارد.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از دانشجویان برتر در صحنه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی، تشکیلاتی، جنبشی و مطالبه‌گری در این دهه تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دو جشنواره فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی در استان گفت: اجرای کرسی‌های آزاداندیشی با تأکید بر تبیین انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف در 20 مرکز دانشگاهی دیگر برنامه‌ای است که بسیج دانشجویی برای دهه فجر برنامه‌ریزی کرده است.

این مسؤول با اشاره به گردهمایی گروه‌های جهادی دانشجویی در مرکز استان گفت: از خدمات گروه‌های جهادی در مناطق محروم رونمایی می‌شود و چندین طرح اقتصاد مقاومتی دانشجویان بسیجی که منجر به ایجاد شغل و رونق تولید می‌شود رونمایی خواهد شد.

مهدوی‌مطلق بیان کرد: نشست‌های تخصصی و عمومی در دانشگاه‌ها و مرکز آموزش عالی ناظر بر تبیین انقلاب اسلامی و حاکمیت دینی، برگزاری نمایشگاه‌، اعزام دانشجویان سال اولی به مشهد مقدس و اعزام 12 گروه جهادی به 12 روستای دور افتاده و انجام خدمات بهداشتی، درمانی، عمرانی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک