آخرین اخبار

27. دى 1395 - 20:10   |   کد مطلب: 7384
عدل هاشمی پور با اینکه هیچ گونه نگرانی در روند کار گازرسانی به بخش‌های چاروسا و دیشموک ودشمن زیاری وجود ندارد گفت: بر اساس زمانبندی شرکت ملی گاز استان، ۲ سال برای تکمیل گازرسانی اعلام شده اما باید طی یک سال و نیم به بهره‌برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، نماینده مردم شهرستان کهگیلویه،بهمئی،چرام ولنده در مجلس و علی پوزش فرماندار از پروژه خط لوله گازرسانی به بخش‌های دیشموک و چاروسا بازدید کردند.

هاشمی پور  با اشاره به اینکه، شبکه های داخلی این پروژه  360کیلومتر عنوان و  خط اصلی 90 کیلومتر است، تصریح کرد: به جز 14 کیلومتر فاز اول و دوم، برای مابقی آن به صورت یکجا مناقصه می رود .

 

هاشمی پور  گفت: درصدد هستیم از بین شرکت هایی که اعلام آمادگی کردند، شرکت ها با تجهیزات و توان مالی و فنی بالاتر انتخاب شود.

 وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را قریب 50میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: مجوز 48 میلیارد تومان از وزیر نفت گرفته شده است.

هاشمی پور با اظهار  اینکه هیچ گونه نگرانی در روند کار گازرسانی به بخش‌های چاروسا و دیشموک و دشمن زیاری وجود ندارد گفت: بر اساس زمانبندی شرکت ملی گاز استان، ۲ سال برای تکمیل گازرسانی اعلام شده اما باید طی یک سال و نیم به بهره‌برداری برسد.

 

هاشمی‌پور متذکر شد: ۵۰ کیلومتر لوله برای کار آماده شده و تأمین لوله ۴۰ کیلومتر مابقی نیز در قرارداد جدید پیش‌بینی شده است.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک