آخرین اخبار

26. دى 1395 - 1:27   |   کد مطلب: 7379
دیدار نماینده ورزش و جوانان دیشموک با مسئولان هیئات والیبال و ورزش‌همگانی استان :
نبود امکانات با وجود استعداد والیبال در دیشموک/ هیئت ورزش همگانی دیشموک از برترین‌ها است
نماینده ورزش و جوانان دیشموک در دیدار با رؤسای هیئات والیبال و ورزش همگانی استان، توجه بیشتر و جدی به ورزش دیشموک را خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   نماینده ورزش وجوانان بخش دیشموک با رؤسای هیئت والیبال وهیئت ورزشهای همگانی استان دیدار کرد.

 

نماینده ورزش و جوانان دیشموک در دیدار با رؤسای هیئات والیبال و ورزش همگانی استان، توجه بیشتر و جدی به ورزش دیشموک را خواستار شد.

 

عبدالرضا مرادی جو نماینده ورزش و جوانان دیشموک در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد هیات والیبال و ورزش  همگانی بخش دیشموک، از نبود امکانات با وجود استعدادهای این رشته های ورزشی، در منطقه خبر داد.

 

 مرادی با ابراز گلایه از مسئولان این دو هیئات، گفت: اگر از کمک امکانات و یا تهجیزات ورزشی به دیشموک معذور هستید، از نزدیک با ورزشکاران منطقه دیدار و معضلات را بررسی کنید تا شاید حداقل امیدی برای ورزشکاران وجود داشته باشد.

 

 آقای اردشیرراد مسوول هیات والیبال استان از عملکرد رشته والیبال دیشموک تقدیر کرد و گفت: تمام توان خود را جهت همکاری با هیات والیبال به کار می گیریم ودو الی سه نفر از والیبالیست های خوب دیشموک را به اردوهای  هم دعوت کردیم.

 

وی، افزایش آموزش جهت ارتقای تکنیک و کیفیت والیبال دیشموکی را خواستار شد و خاطرنشان کرد: باتوجه به این پتانسیل و توانی که در ورزشکاران والیبالیست دیشموکی سراغ داریم، انتظارات بالاتر از اینها است.

 

محمدعلی رهامی مسئول هیات همگانی هم در  این دیدار ضمن تقدیر از هیئت ورزش های همگانی به خاطر برگزاری همایش ها و مسابقات مختلف در دیشموک، تصریح کرد: یکی از بهترین و برترین هیئتها، هیئت  ورزش همگانی بخش دیشموک است.

 

وی با ابراز امیدواری به ادامه این روند و  تاکید بر رشته رزم پهلوانی که زیر مجموعه هیات همگانی است،  افزود مقام ها وعناوین کشوری واستانی خوبی دارند وجای بسی خوشحالی است که دریک منطقه محروم ودور افتاده باحداقل امکانات چنین مقام های کسب می شود.

 

مسئول هیات همگانی متذکر شد: مسابقات استانی این رشته بزودی جهت انتخاب کشوری برگزار می شود که یقینا از ورزشکاران خوب دیشموک انتخاب خواهدشد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک