آخرین اخبار

23. دى 1395 - 18:20   |   کد مطلب: 7372
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرایی شدن برنامه عملیات معدن نیترات دیشموک در هفته‌های آتی خبر داد و اذعان کرد: پیش بینی می شود این طرح در مدت24 ماه به بهره برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرایی شدن برنامه عملیات معدن نیترات دیشموک در هفته‌های آتی خبر داد و اذعان کرد: پیش بینی می شود این طرح در مدت24 ماه به بهره برداری برسد.

 

داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس مطالعات معدن نیترات پتاسیم لیراب دیشموک از عیار و میزان ذخیره مناسبی برخوردار است.

 

وی با بیان اینکه، به دنبال انجام مطالعات تکمیلی این معدن هستیم، افزود: در حال حاضر جواز تاسیس این معدن صادر شده و زمین مورد نیاز صنعتی آن به سرمایه گذار واگذار شده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از صدور پروانه بهره برداری این معدن خبر داد و گفت: براساس پیگیری های استاندار و نماینده شهرستانهای چهارگانه، قراردادهایی برای نصب و راه اندازی و هم برای خرید محصولات بسیار مهم استراتژیک صورت گرفته است.

 

وی از اجرایی شدن برنامه عملیات این معدن در هفته‌های آتی خبر داد و اذعان کرد: پیش بینی می شود این طرح در مدت24 ماه به بهره برداری برسد.

 

دیودیده گفت: برای این طرح 6میلیارد تومان سرمایه گذاری باید شود که در حال پپگیری هستیم این سرمایه را از طریق تسهیلات متناسب وضعیت معدن تامین کنیم.

 

دیودیده تصریح کرد: مطالعات نشان می دهد این معدن از نوع ماده و خصوصیات خود و البته با تعامل سازمان زمین شناسی کشور و همچنین شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ، آینده خوبی را برای این معدن تصور می کنیم.

 

وی متذکر شد:  این طرح در توسعه اشتغال، گسترش صنعت و همچنین برای اشتغالزایی بسیار مفید خواهد بود.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش بینی می شود در فاز اول عملیات طرح معدن لیراب 80 نفر اشتغالزایی شود که البته با ادامه مطالعات در بخش صنعتی ، زمینه شتغال بیشتری وجود دارد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک