آخرین اخبار

23. دى 1395 - 17:21   |   کد مطلب: 7371
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، پروژه رودسمه حتما اجرای می شود، گفت: از تک به تک مشکلات خبر داریم و آنها را با جدیت پیگیری می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، پروژه رودسمه حتما اجرای می شود، گفت: از تک به تک مشکلات مردم خبر داریم و آنها را با جدیت پیگیری می کنیم.

 

  سید موسی خادمی استاندر کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم در روستای اسفندان با بیان اینکه، در وجود برخی مشکلات تردیدی وجود ندارد، اظهار کرد:از آن چه که مردم باید باشند، و آنچه هم اکنون وجود دارد، فاصله زیادی می باشد و این امر مورد تایید ما است.

 

 خادمی با اشاره به اینکه، علیرغم مشکلات موجود، تلاش‌ مسئولان در جهت مرتفع شدن آنها است و مسئولان صادقانه هر چه در توان دارند، به منصه ظهور می گذارند، تصریح کرد: اگر کاری انجام  نشد به دلیل برخی محدودیت‌ها بوده است.

 

وی به محرومیت های دوران قبل و پراکندگی مناطق دیشموک اشاره کرد و گفت: سد بالیاب به عنوان یکی از موضوعات مهم استان از سال 92 مطرح بوده و تلاش‌ها همچنان برای عملیاتی شدن این سد با جدیت ادامه دارد.

 

خادمی در ادامه با بیان اینکه یکی از مهم‌تریم خواسته‌های مردم این منطقه گازرسانی است تصریح کرد: مردم منطقه دیشموک علاوه بر سد بالیاب، معدن نیترات، راه های ارتباطی، آب شرب روستاها به ویژه آب شهر را خواستار بوده که در حال بررسی و حل مشکلات هستیم.

 

وی گفت: انتقال سد بالیاب از حوزه خوزستان به کهگیلویه از مهمترین اهداف ما بود که موفق به اجرای این امر شدیم.

 

خادمی از پروژه یکهزار هکتاری پمپاژ رودسمه گفت و اذعان کرد: در این مسئله اجازه نمی دهیم حق مردم ضایع شود و  حتما این پروژه اجرایی می شود.

 

وی با اشاره به راه ارتباطی دیشموک به کهگیلویه، گفت: درصدد هستیم این مسئله را طرح و پروژه ملی تعریف شود.

 

وی به جاده دیشموک به خوزستان از مهمترین مشکلات مردم هم اشاره و خاطرنشان کرد: چون این مسیر جاده بین استانی است، باید به سمت تعریف ملی و جذب اعتبارات کشوری حرکت کنیم.

 

وی از قول کوتاه مدت برای حل مشکل جاده دیشموک به خوزستان خودداری کرده و این امر را در کوتاه مدت غیر قابل حل عنوان کرد.

 

خادمی، تلاش مسئولان و پیگیری نماینده شهرستان های چهارگانه را در جهت حل مشکلات مردم، قابل تقدیر عنوان کرد و گفت:  در حوزه برق، بنیاد مسکن، کشاورزی کارهای خوبی شده است.

 

وی به مشکل اساسی آب شرب شهر دیشموک اشاره تاکیدی کرد و خاطرنشان کرد: اینکه برخی ها بیان کردند آقای فرماندار و استاندار خبری از آب دیشموک ندارند، اینچنین نیست و ما نسبت به این موضوع بی توجه نیستیم.

 

خادمی اذعان کرد: در حال پیگیری هستیم و از طریق بنیاد برکت تعداد زیادی پروژه روستایی برای اجرا شدن داریم که آب دیشموک هم در دستور کار قرار دارد.

 

خادمی با بیان اینکه، مردم نباید همه چیز را از دولت بخواهند، اضافه کرد: خود مردم به کارهای اقتصادی وارد شده و این بخش را فعال کنند.

 

وی متذکر شد:  یک میلیارد و 400 میلیون تومان تنها از سوی صندوق کارآفرینی امید در اجرای طرح‌های اقتصادی این بخش هزینه شده است.  

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک