آخرین اخبار

14. دى 1395 - 20:37   |   کد مطلب: 7334
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه:
اولین همایش فرهنگ و هنر در دیشموک برگزار می شود/زمان و مکان
رئیس اداره فرهنگ و ارساد اسلامی کهگیلویه از برگزاری اولین همایش فرهنگ و هنر دیشموک با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و با همکاری کانون فرهنگی هنری بلال اولین همایش فرهنگ و هنر ”دیشموک”  برگزار می شود. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه با بیان اینکه با زبان هنر به راحتی می توان با مردم ارتباط برقرار و در جامعه فرهنگ سازی کرد گفت: برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی وهنری هم به ارتباط بیشتر قشرهای مختلف مردم کمک می کند.

 

کاظمی جو با اشاره به اینکه در ماه گذشته اولین همایش هفته فرهنگ وهنر شهرستان کهگیلویه در شهر دهدشت برگزارشد و با استقبال خوب مردم همراه بود افزود: قصد داریم که این همایش را درسطح بخش ها نیز برگزار کنیم.

 

وی ادامه داد: اجرای این برنامه ها می تواند هم به احیا ادبیات، فرهنگ وهنر و به خصوص موسیقی بومی درسطح شهرستان و هم ارتقا کیفی وکمی فرهنگ وهنر کمک کند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: دراین همایش برنامه هایی ازقبیل برپایی بهون، آثارصنایع دستی،اجرای موسیقی، تئاتر، شاهنامه خوانی و سایر برنامه های فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

کاظمی جو انجام کارهای فرهنگی وهنری وبه تصویرکشیدن هنردر جاهای مختلف بخصوص میدان شهر ومعابر و پیادروها از قبیل اجرای نمایش،پخش فیلم وهنر های تجسمی باموضوعات مختلفی مثل معضلات وآسیب های اجتماعی می تواند تاثیری مثبت برروی قشرهای مختلف جامعه داشته باشد.

dffdfdfdf

 

وی با بیان اینکه همایش فرهنگ و هنر دیشموک روز پنج شنبه ساعت ۱۴عصردرسالن بسیج این شهر برگزار می شود افزود: این هماش با حضور و سخنرانی دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.

کاظمی جو دیگر برنامه های اجرای این همایش را یار یارمحلی با اجرای هنرمندانه کمال اصغر زاده ، شعرخوانی محلی با اجرای هنرمند توانا آقای رسول سنایی وموسیقی محلی توسط اسماعیل خرم عنوان کرد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک