آخرین اخبار

17. اسفند 1393 - 9:05   |   کد مطلب: 730
عدم توجه مسئولان به استانداردسازي آسفالت خيابانها:
فرسودگي آسفالت گردنه "خرسك" ديشموك و نارضايتي مردم+تصاوير
عدم توجه مسئولان به استانداردسازي آسفالت گردنه "خرسك" ديشموك و پايين بودن كيفيت آن نارضايتي شديدمردم به‌خصوص رانندگاني كه در اين مسير تردد دارند را به‌دنبال داشت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، عدم توجه مسئولان به استانداردسازي آسفالت گردنه "خرسك" ديشموك و پايين بودن كيفيت آن، نارضايتي شديدمردم به‌خصوص رانندگاني كه در اين مسير تردد دارند را به‌دنبال داشت.

 

با توجه به‌اينكه اين آسالت در آبانماه 93 كار شده و عمر زيادي از آن نمي‌گذرد ولي كاملا فرسوده و داراي چاله‌چوله است و از كيفيت كافي برخوردار نيست.

رانندگان، فرهنگيان روستائيان و كساني كه در اين مسير براي كسب مخارج خانواده خود به مسافركشي اقدام مي‌كنند در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه از وضعيت نامناسب اين آسفالت ابراز نارضايتي كردند و از مسئولان شهرستان و استاني خواستند تا نظارت بيشتر بر كار پيمانكاران در اين عرصه را داشته باشند.

آنهادر اين زمينه اظهاركردند: فرسودگي زودرس اين آسفالت به حدي است كه تردد در اين مسير تقريبا تفاوت آنچناني با مسافرت در جاده‌هاي خاكي را ندارد.

فرسودگي زودرس، وجود چاله‌هاي فراوان نارضايتي مردم، به‌خصوص رانندگان و استهلاك وسايل نقليه را در اين مسير افزايش داده است، اين موضوع علاوه بر كيفيت پايين باعث ضرر و زيان فراوان به خودروها شده است.

باوجود اين‌كه مدت زيادي از كار اين آسفالت نمي گذرد امام به‌دليلي استاندارد نبودن آن، دچار فرسودگي شده است كه انگار چند سال كار شده است.

 

 

انتهاي پيام: و/آ

گزارش و عكس: پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک