آخرین اخبار

3. دى 1395 - 22:28   |   کد مطلب: 7254
امام جمعه یاسوج به فرا رسیدن 9 دی اشاره کرد و گفت: فتنه گران در سال 88 به دنبال زیر سوال بردن حضور بی سابقه 49 میلیونی در انتخابات بودند.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی به فرا رسیدن 9 دی اشاره کرد و گفت: در انتخابات 88 بعد از حضور کم سابقه 49 میلیونی مردم عوامل فتنه با اغتشاش ورقص و پای کوبی به بهانه تقلب دست زدند که با حضور با بصیرت مردم این فتنه در نطفه خنثی شد. 

وی ادامه داد: فتنه گران به بهانه تقلبی و با همراهی دشمنان غربی به دنبال براندازی حکومت بودند که حضور مردم در 9 دی این فتنه را با شکست مواجه کرد.

حسینی در ادامه سخنانش به واگذاری حفاظت فرودگاه به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره داشت و گفت: خوشبختانه از زمانی که حفاظت فرودگاه به این سپاه اسلام واگذار شده کوچکترین مشکل امنیتی به وجود نیامده است.

امام جمعه یاسوج تاکید کرد: حافظ بقای انقلاب اسلامی سپاه است و امروزه سپاه یکی از قدرتمندترین نیروهای نظامی ایران است.

وی به آزاد سازی شهر جلب سوریه بعد از چهار سال اشغال گری اشاره کرد و یادآور شد: این تروریست ها بعد از چهار سال سر بریدن، جیگر خوردن،  تجاوز گری توسط مقاومت و ارتش سوریه متحمل شکست های سختی شدند که منجر به آزاد سازی این شهر راهبردی شد.

حسینی با بیان اینکه خداوند همیشه یاریگر افراد حق و عدالت خواه است،  اضافه کرد: انشاالله بعد از آزاد سازی حلب شاهد پیروزی های دیگر مقاومت در عراق و سوریه خواهیم بود. 

امام جمعه یاسوجدر خطبه نخست نیز با اشاره به اینکه انسان های پرهیز کار قدر عمر خود را میدادند، افزود: این افراد با شکر گذاری خداوند قدر عمر با برکت خود را میدانند.

وی با بیان اینکه مسلمانان،  پاکان. عاقلان و آینده نگران برای عمر خود ارزش قایل هستند،  اظهار کرد: این افراد در این دنیا آخرت خود را تامین میکنند با کار نیکی که انجام میدهند. 

حسینی با بیان اینکه تمامی انبیاء از خانواده های برجسته بودند، ادامه داد: باید هم اینجوری باشد کسی که می خواهد مسلمانان را به راه راست هدایت کنند و مشکلات محرومان و فقرا را حل کند باید اینگونه باشد تا از درد مردم آگاه باشد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک