آخرین اخبار

3. دى 1395 - 14:09   |   کد مطلب: 7253
امام جمعه موقت دیشموک ضمن دعوت توصیه به مردم برای صبور بودن در خصوص ناسالمی آب شُرب شهر، گفت: مردم فعلاً صبر کنید و در واقع اعتراض و یا تجمع نکنند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت الاسلام شیخ شعیب عبدالپور امام جمعه موقت دیشموک ظهر امروز در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه با اشاره به مناسبت روز یکشنبه پنجم دی ماه مصادف با بیست و پنج ربیع الاول ولادت حضرت عیسی مسیح، این روز را به محضر امام زمان(عج) مقام معظم رهبری و شیعیان تبریک گفته است.

 

وی با بیان اینکه، حضرت عسیی مسیح از انبیاء بزرگ الهی است ، تصریح کرد: تولدش توام با معجزه بوده است و ایشان هم تولدش و سخن گفتن در گهواره و شفای بیماران صعب العلاج و هم زنده کردن مردگان او معجزه آسا بوده است.

 

امام جمعه موقت دیشموک با اشاره به خصوصیات ویژه حضرت امام حسین(ع) و عیسی مسیح دو شخصیت بزرگ ، گفت: اینها الگوهای عظیم برای بشر هستند.

 

وی در ادامه به روز پنج شنبه 9 دی‌ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت اشاره کرد و گفت: در این روز ملی و مقدس لطف، رحمت و امداد غیبی خداوند متعال بر قدرت های مستکبر تسلط پیدا کرده و چیره شد.

 

عبدالپور گفت: در روز 9دی 88 مردم دست غیب  و جاء الحق را به وضوح مشاهده کردند.

 

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی در آن روز دندان خود را برای انقلاب جدید تیز کردند.

 

وی با اشاره به اینکه، بی حرمتی ها و هتک حیثیت در آن زمان به انقلاب و اسلام فراوان شده است، اضافه کرد: دشمنان قصد داشتن سیاست فرعون را در ایران اجراء کنند ولی نتوانستند.

 

 امام جمعه موقت دیشموک گفت: در فتنه 88 عده ای که حامیان غرب بودند به این کشور لطمه زدند.

 

وی گفت: استکبار غرب بداند شیعه جوشش حسینی(ع) دارد که جهاد می کند و از همه چیز خود در راه آرمان های انقلاب می گذرد.

 

حجت الاسلام عبدالپور بار دیگر و در ادامه خطبه های چند هفته قبل خود در خصوص ناسالمی آب شُرب شهر دیشموک، تاکید کرد: در هفته های اخیر فریاد مردم را به مسئولان استانی انتقال داده و پیگیر هستیم.

 

وی افزود: ماحصلی از این پیگیری به ما در این خصوص گزارش شد ولی  هنوز نتیجه قطعی مطرح نگردید.

 

امام جمعه موقت دیشموک ضمن دعوت توصیه به مردم برای صبور بودن در خصوص ناسالمی آب شُرب شهر، گفت: مردم فعلاً صبر کنید و در واقع اعتراض و یا تجمع نکنند.

 

عبدالپور تشریح کرد: مسئولان بخش در تلاش و پیگیری هستند و ان شاء الله که هر چه زودتر جهت رفع این مشکل و مسئله حیاتی آب شرب شهر، اقدام شود.

 

امام جمعه موقت دیشموک به اهمیت بالای سلامتی انسان اشاره کرد و خطاب به مسئولان استانی گفت: مسئله آب شرب شهر دیشموک با جان مردم بازی می‌کند.

عبدالپور از مردم خواهش کرد که صبورانه عمل کنند و لطف شود این بار تجمع نکنید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک